RSS

Cum privești acum la planurile din trecut? – I Know You Will – JJ Heller

08 Oct

experience-lifeUneori nu mă las până nu găsesc o melodie care să  transmită ceea ce simt și eu. Uite că am găsit-o. Exact la treburile acestea mă gândeam zilele trecute căutam spații libere prin colecția de agende, pentru facultate. M-am înscris la facultatea de Psihologie  și caut să fac economie de caiete. Poate că ați avut și voi agende scrise pe jumătate, deci de ce să risipim? Ce caut la Psihologie? Aceasta este o altă întrebare al cărui răspuns îl voi dezvolta pe parcurs.

.. Și tot căutând pe acolo am văzut gânduri din urmă cu 2-3 ani, de care râdeam acum, schițe și planuri de viitor bizare (“Multe planuri își face omul în inima lui dar … răspunsul vine de la Dumnezeu” – Proverbe). Printre acestea erau și întrebări și pagini de nedumerire, la care acum am răspuns și nu înțeleg cum de nu înțelegeam atunci. Poate că așa fac și elevii de clasa a IV-a când se uită pe caietele din clasa II-a. Se miră că nu știau anumite formule matematice, ori că nu erau în stare să facă o scurtă compunere.

life is complicatedUite așa pare să fie și viața cu problemele ei. Te epuizează. Te face să-ți bușești genunchii necontrolabil, unul în altul, precum elevii nepregătiți în fața foilor de examen. Dar, cine ți-a spus ție că trebuie să dai răspunsul acum? Cine ți-a spus ție că toate examenele pe care le oferă Dumnezeu în viață trebuie să le iei pe loc? Că ar trebui să știi răspunsurile la examene; Sau cine ți-a spus ție că trebuie să ai rezultatele pe care le vrei tu? Unele eșecuri sunt chiar bune – aceasta este una dintre lecțiile pe care le-am învățat în ultimul timp.

Mai bine să ai eșec în planurile greșite decât să reușești cu ele..! Te-ai gândit vreodată la asta? Tu cum privești la planurile tale din trecut?

“I Know You Will” – JJ Heller
Your heart is a history book
With pages to fill
If you haven’t found your voice
I know you will

.
chorus:.
You don’t need to let the rainclouds
Underneath your skin
Love sings louder than the darkness
Let the light shine in
I know you will
.
Failure is a photograph
You can put up on your wall
You don’t have to think like that
When you fall
.
chorus:
.
Oh the places you will see
The world is full of mystery
Like a city on a hill
You’re gonna shine
I know you will

 
13 Comments

Posted by on October 8, 2015 in Cugetare, Muzică bună

 

Tags: , , , ,

13 responses to “Cum privești acum la planurile din trecut? – I Know You Will – JJ Heller

  1. Laurentia Adelina

    October 8, 2015 at 8:22 pm

    Felicitări pentru înscrierea la Facultatea de Psihologie și succes! Poate e nevoie ca timpul să treacă ca noi să învățăm să avem răbdare și să ne uităm la unele situații din trecut altfel decât atunci.

     
    • Mihai

      October 9, 2015 at 6:11 pm

      Mulțumesc Adelina :). Nevoie de succes chiar este, mai ales după o perioadă destul de mare în care m-am dezobișnuit de teme și alte cerințe.

       
  2. narcisa73

    October 9, 2015 at 2:08 pm

    M-am gândit și eu la un moment dat la facultatea de psihologie… dar prima mea opțiune a fost ingineria și până la urmă tot la ea m-am întors. Totuși, încă mă intererează subiectul psihologie. 🙂 Cred că ai făcut o alegere bună și că îți va fi de folos în viață. Mult succes! 🙂

     
    • Mihai

      October 9, 2015 at 6:14 pm

      Cred că voi învăța și noutăți, dar în mare parte cred că voi învăța lucruri pe care trebuie să le uit, din pricina lipsei de relevanță pentru viața de zi cu zi. Psihologia celor din jur o observăm fiecare în modul subiectiv, zilnic mai diferit și .. mie îmi trebuia doar diploma 😀
      Mulțumesc! Și au fost rezultate bune în urma Facultății de inginerie?:)

       
      • narcisa73

        October 9, 2015 at 6:20 pm

        Eu zic că da, lucrez de câțiva ani ca inginer software și nu m-aș vedea făcând altceva. 🙂

         
      • Mihai

        October 9, 2015 at 6:24 pm

        Și eu mă tot chinui să învăț programare Html si Css, dar este atât de mult. Nu este greu. Este mult:D

         
      • Mihai

        October 9, 2015 at 6:25 pm

        Apropo de asta, Felicitări! Ai învățat mult mult. Este o slujbă bună și sper să reușești să organizezi timpul cât mai bine:)

         
      • narcisa73

        October 9, 2015 at 6:28 pm

        Mulțumesc. 🙂

         
  3. narcisa73

    October 9, 2015 at 6:26 pm

    E adevărat, sunt foarte multe informații. 🙂 Eu cel mai bine învăț în mod practic, pe măsură ce lucrez la un proiect. Nu îmi place să studiez. :))

     
    • Mihai

      October 9, 2015 at 6:34 pm

      Uite că, fără diplome, … nu ai proiecte :D. De-asta, încă o dată felicitări pentru alegerea făcută! Acum poți studia și psihologia, cu relaxare! 😀

       
  4. Lavinia

    October 18, 2015 at 6:08 pm

    „Mai bine să ai eșec în planurile greșite decât să reușești cu ele..!” Ce bine suna! 🙂 Si e foarte adevarat!!
    De multe ori ii multumesc Lui Dumnezeu ca nu mi-a raspuns unor rugaciuni si ca nu m-a ajutat (asa cum voiam eu) in unele planuri! Cea mai frecventa reactie a mea, cand rasfoiesc agende vechi si dau de chestii de genul e râsul. E haios uneori să râzi de tine însuți/ însăți. :)) Am I weird? I don t mind, anyway.

    P.S Baftă cu facultatea! Poate scrii un articol și despre alegerea psihologiei. 🙂

     
    • Mihai

      October 18, 2015 at 7:40 pm

      Bună Lavinia! Mă regăsesc în ideea rostită de tine cu agendele. Am fost nevoit să îmi recunosc prostia, încăpățânarea deasă și … mă bucur că am învățat ceva din greșelile trecute.

      P.s. Deja am scris textul despre Psihologie. Mai am de editat:D

       
  5. Lavinia

    October 18, 2015 at 6:23 pm

    Aa și ultima strofa din cantecul lui Jj mă duce cu gândul la asta: https://www.youtube.com/watch?v=9aCe6jPxH6I 😀

     

Scrie părerea ta ...

 
