RSS

SIGUREC – Reciclează inteligent!

07 Oct

Mă bucur că și Andreea Marin face reclamă la Sigurec. Este o personalitate bine cunoscută de români și, cum românul are încredere doar dacă vede la televizor, era nevoie să o vadă și pe Andreea. :)) Asta e treaba la noi, n-ai ce face!

“Știați că pentru producția unei tone de ziare. sunt tăiați 17-20 de copaci maturi. Reciclarea unei tone de hârtie înseamnă salvarea a 17-20 de copaci?

sticle-petReciclând o tonă de hârtie am putea ajuta la salvarea multor altor resurse: 21 000 litri de apă, 2 barili de petrol, 4000 kw/h de energie electrică. În plus, în fiecare an, un copac obișnuit poate curăța aerul de aproximativ 30 kg de poluanți,

Așadar reciclarea hârtiei are efecte notabile asupra mediului” –

Andreea Marin – reprezentant SIGUREC.

SIGURECSunt impresionat. Foarte impresionat că această metodă de reciclare s-a dezvoltat în asemenea măsură și în România.  Pentru un mediu sănătos, avem nevoie de cât mai multă reciclare.

Dacă arunci sticla de Cola alături de cojile de ouă și roșiile stricate, tu crezi că mai stă cineva să o spele și să o recicleze? Și unde ajunge sticla aceea? Știi? Nu știi – asta este problema!

Consider că unul dintre motivele poluării a fost, pentru mult timp, lipsa unor de astfel de centre de colectare/reciclare. Dar acum , pentru că avem, suntem responsabilizați într-un fel. Simțiți și voi asta?
Dacă este un motiv sincer pentru care nu reciclăm este pentru că suntem … leneși! Sau, .. prea comfortabili (ca să sune mai bine).

De ce îmi place SIGUREC?

1.  Ajută la îmbunătățirea mediului și știi sigur că sticlele ajung să fie reciclate. Ne ajută pe noi să scăpăm de deșeuri și lor le merge compania mai departe. Este tipul de afacere Win-win, unde fiecare câștigă.

2. Primești bonuri valorice în funcție de cât reciclezi și ce reciclezi. Ba chiar “riști” să câștigi anumite premii.

3. Poți să dai un apel și vin să-țsigurec statiei ia frigiderul stricat de acasă, sau .. mașina de spălat. (Eu aveam vreo 2 frigidere vechi…)

4. Poți să reciclezi hârtie. Țin minte că și acum mai am pe acasă caietele din liceu. Un bax!

5. Îi găsești în majoritatea marilor orașe din România, și sunt foarte aproape de Mall-uri. Deci poți lua plasa de sticle din mașină, reciclezi sticlele și îți iei plasa înapoi:D

La final ce să spun? Reciclează inteligent și gândește curat! 😀

 
5 Comments

Posted by on October 7, 2015 in De apreciat!, Se întâmplă în lume

 

Tags: ,

5 responses to “SIGUREC – Reciclează inteligent!

  1. anamaria

    October 8, 2015 at 4:32 am

    Caiete din liceu inca mai pastreaza ai mei acasa:)). Sunt amintiri pretioase nu se recicleaza;). Zi faina sa ai

     
    • Mihai

      October 8, 2015 at 4:38 am

      Unele nu sunt de aruncat, e drept, dar cred că eu am exagerat :D.
      Tu mai păstrezi caietele vechi?

       
      • anamaria

        October 8, 2015 at 3:48 pm

        Eu colectionez de la copiii mei:)), in schimb parintii mei pastreaza caietele noastre si mama mai are ceva foarte fain:dosare cu desenele noastre de cand eram mici tare. O sa iti pun link aici sa te amuzi putin

         
      • Mihai

        October 8, 2015 at 3:58 pm

        Asta cu desenele este chiar o idee deosebită. Și eu păstrez până și acum desene de-ale primei mele nepoțele. Iar la ceilalți nepoței – … poze cu telefonul la desene. 😀

         

Scrie părerea ta ...

 
