RSS

Trăiește ca și cum ai fi iubit.

23 Sep

Dacă ești iubit – trăiește ca și cum ai fi iubit! 😀

Hawk Nelson - Live Like You-re LovedEu cred că și tu ești iubit. Poate nu mereu de cine vrei tu să fii. Poate că nu de toți prietenii de lângă tine. Poate că nu ești în relații bune cu sora și fratele tău, cu părinții. Dar Dumnezeu tot te iubește. Te iubește pentru că îți îngăduie zile. Fiecare oră, fiecare zi este un cadou. Citeam astăzi prin Epistola lui Pavel către Filipeni, și în capitolul 2 am observat ce dragoste măreață a demonstrat Dumnezeu pentru noi, prin moartea și învierea lui Hristos pentru noi. Vestea aceasta îmi schimbă inima și îmi dă putere să fiu altfel decât tiparul societății.

Unii sunt bosumflați chiar și când au familia și prietenii aproape, chiar și când au multe motive de fericire. De ce să fii genul de om care tot timpul cere atenție? De ce să nu fii genul de om care este recunoscător pentru dragostea lui Dumnezeu, și care începe să iubească pe cei din jur fără așteptări?

Știu treaba de mai sus pentru că au fost anotimpuri și în viața mea când nu am fost recunoscător. Și sunt astfel de anotimpuri în viețile tuturor, bănuiesc. Poate te-am nimerit acum cu o încurajare! 😀 Hai , sănătate!

Live like you’re loved lyrics

live like you-re lovedYou’re not the only one who feels like this
Feelin’ like you lose more than you win
Like life is just an endless hill you climb
You try and try, but never arrive
.
I’m tellin’ you somethin’
This racing, this running
Oh, you’re working way too hard!
And this perfection you’re chasing
Is just energy wasted
Cause he love’s you like you are!

So go ahead and live like you’re loved
It’s ok to act like you’ve been set free
His love has made you more than enough
So go ahead and be who he made you to be

And live like you’re loved
live like you’re loved x3

And live like you’re know your value born
Like you know the one that hold your soul
Cause mercy has called you by your name
Don’t be afraid to live in that grace

I’m tellin’ you somethin’
This God we believe in
Yeah, he changed everything
No more guilt! No more shame!
He took all that away
Gave us a reason to sing

So go ahead and live like you’re loved
It’s ok to act like you’ve been set free
His love has made you more than enough
So go ahead and be who he made you to be

And live like you’re loved
live like you’re loved   x3

 
3 Comments

Posted by on September 23, 2015 in Incurajare, Muzică bună

 

Tags: , ,

3 responses to “Trăiește ca și cum ai fi iubit.

  1. roxanaaaaa

    September 23, 2015 at 10:28 am

    Un articol pe stilul meu :)) :”>
    Tocmai am terminat o carte de a lui Jack Hartman care spunea ” God and love are one and the same! The perfect love of God is produced in us when the Holy Spirit controls our lives.”

    Și încă un lucru care mi s-a părut prea frumos :”He doesn’t love one of us more than another. He lives in our hearts. This is His permanent home. ” 💟

     
    • Mihai

      September 23, 2015 at 2:59 pm

      Mă bucur dacă ți-a fost de folos.

      Stai să spun și eu o părere. S-ar putea să fie una corectă :).
      “Dragostea lui Dumnezeu este aceiași față de toți. Binecuvântările sunt variate.
      Cât despre dragostea Lui, noi ne bucurăm de ea în funcție de răspunsul nostru față de dragostea Lui. “

       
      • roxanaaaaa

        September 23, 2015 at 4:08 pm

        Ai câștigat! :))
        Atunci.. ambele păreri sunt corecte 🙂

         

Scrie părerea ta ...

 
