RSS

Intoleranța față de batjocură se numește: “să faci dreptate”.

22 Sep

Azi m-am enervat! Uite așa, chiar m-am enervat.

2A543D3000000578-3154496-image-a-11_1436428417202 Cineva postase pe Facebook un clip, mai precis cel de mai jos. Mi s-a părut o aberație faptul că poți râde de răul altuia, fără nicio jenă. Întocmai cum se întâmplă prin școli și licee. Ca niște golani, chiar așa! Hai, că dacă era o farsă, doar o mică sperietură, mă abțineam de la comentarii.

59569251Când te amuzi pe seama unor astfel de situații ești tare nedrept. Adică, ce-ai face dacă ar fi fost mama ta cea care primește două plăcinte în ochi? Ce-ai face să vină jenată acasă, plânsă de oftică pentru că toți au râs de ea? Vă spun eu ce-aș face! Aș suna la poliție și aș fi în stare să-l caut pe obraznic… (poate cunoașteți expresia care se tot repetă în filmul Taken: “I will find you!”).

Când mai și postezi asemenea chestii, este ca și cum ai fi în stare să faci și tu la fel. Asta spune multe despre tine. Mi-e teamă că acesta este rezultatul tipologiei de gândire din ziua de astăzi – anume egoismul. “Chiar și răul altuia să-mi slujească mie drept plăcere și amuzament”. Urât fel de a gândi!

Partea mai ciudată este că unii își permit să te facă intolerant dacă nu râzi la gluma asta! Pe bune! Așa mi-a întors-o acest amic de pe Facebook, apoi am citit niște comentarii pe youtube și mi-am stricat pofta de viață. Prostia crește pe zi ce trece, dear friends! Și nimeni nu sare în ajutorul bietei femei – dacă vizionați clipul atenți. Ba mai mult, râdeau și ei.

“It`s humility to be able to take a joke. What did he do to her in the end of the day? Nothing really. All she had to do is wash up and she would be okay. Ronald”

“he gave it to her 3 times but this video is not all of it. I would love to see another one from this guy” Bin

“People need to loosen up and have some fun. Like seriously I would just laugh, then go clean off in the bathroom” Kaithy.

Am citit și câteva comentarii, unele mai răutăcioase ca altele și este jenant să vezi că mulți o înjură tot pe femeie că e grasă și “că merita s-o pățească”. Doamne ferește să ai asemenea prieteni!

bible-verse-micah-68-do-justice-love-kindness-walk-humbly-with-your-god-2013P.s. Vă invit să fiți mai intoleranți cu batjocoritorii. Aceasta se numește dreptate! 

P.s.s: Și, măcar aceștia 80 care îmi mai citiți blogul, vă rog să dați un unlike clipului de mai sus, de pe youtube!

 

Tags: , , , ,

8 responses to “Intoleranța față de batjocură se numește: “să faci dreptate”.

  1. O Mamă Curioasă

    September 23, 2015 at 1:15 pm

    Acelasi sentiment de …nici nu stiu l-am avut si eu cand am vazut clipul. E o chestie de prost-gust, parerea mea. Si clovnul….hm, alta poveste!

     
    • Mihai

      September 23, 2015 at 2:53 pm

      Exact! Cum să nu ne revoltăm? Tocmai astăzi mi-a povestit una dintre surorile mele o întâmplare mai ciudată pe care a întâmpinat-o și mi-a spus că n-a sărit nimeni în ajutorul ei. M-am ofticat, chiar dacă povestea e veche de 10 ani. Și mă oftic că oamenii evită să sară în ajutor.
      Cât despre cei care se amuză pe astfel de prostii, nu am cuvinte de apreciere și mă abțin să le dau atribute.

       
  2. anamaria

    October 3, 2015 at 9:22 pm

    Nu e nimic amuzant, e fix bataie de joc. Ala merita vreo doua dupa ceafa.

     
    • Mihai

      October 6, 2015 at 12:06 pm

      Merită și .. cândva și-o va lua.

       
  3. Daniyyel

    October 6, 2015 at 7:31 am

    Mihai și dragi comentatori….. este clar că acel clip este regizat! Cum credeți voi că acel clown putea face acest lucru într-un centru comercial, într-o țară civilizată, fără să fie arestat în secunda 2 ?

    Să nu mai zic de acele “experimente sociale” de pe youtube în care un copil “al străzii” îngheață de frig pe străzile din centrul Manhattan-ului, învelindu-se cu o pungă de plastic, iar trecătorii nici măcar nu-l bagă în seamă. Dacă era filmat în România, Bulgaria, Rusia puteam să jur că nu e regizat. Dar e filmat într-o țară în care dacă te oprești un pic pe stradă și te rezemi de zid să-ți mai tragi sufletul, imediat se oprește o persoană și te întreabă dacă te simți bine. [true story trăită de mine pe 5th Avenue]. Toate clipurile astea sunt regizate pentru a sensibiliza publicul sau a-l revolta împotriva altor semeni – evident acestea ajung extrem de populare și cine câștigă de pe urma acestor clipuri ?

    Peace!

     
    • Mihai

      October 6, 2015 at 12:10 pm

      Bună Daniel!
      Regizat este dintr-o perspectivă, poate. Adică erau camerele aranjate deja și așteptau să-și doboare prima țintă. Așa da, cred că era regizat.
      Până la proba contrarie, eu nu cred că femeia respectivă a regizat să-și primească plăcinta în față. Am văzut destule clipuri cu îndrăzneți ca acest clown, poate chiar mai obraznici. Și de-asta mă revolt, și mai eram revoltat că unii distribuiau și se hlizeau. Pe tine nu te revoltă asta?

       
      • Daniyyel

        October 7, 2015 at 6:04 am

        Ai fi surprins prin ce umilințe ar putea trece un om ca să primească bani în schimb! M-a revoltat în prima secundă când i-a trântit plăcinta în față….după care mi-am dat seama că e regizat! Plus, eu unul nu râd la toate idioțeniile văzute! Vezi clipul de la melodia cretină a lui Micutzu – Cine e grăsuța mea! Ca să vezi ce face un om pentru bani…

         
      • Mihai

        October 7, 2015 at 5:08 pm

        Mă bucur că nu ești dintre aceia care găseau amuzantă scena. 🙂
        Cât despre autenticitatea din filmare, că este sau nu regizat, ne putem da doar cu părerea deocamdată.

         

Scrie părerea ta ...

 
