RSS

Pentru copii e vremea bucuriei.

10 Sep

Da, o fii lumea agitată și plină de știri șocante și de nebunie, dar ce vină au copiii?

13944332556_7fc11bedc0_m (1)Probleme? Cine nu le are? Și chiar dacă or fi grijuri și suferințe, ce urât este să vezi părinți agitați care țipă și fac scandal în fața copiilor. În mijlocul acestei lumi cresc și copii. De ce să nu aibă și ei parte de bucuria pe care o merită? 🙂

Vezi ce interesant? Parcă îmi vine în minte versetul acela biblic din Eclesiastul:

“Toate îşi au vremea lor şi fiecare lucru de sub ceruri îşi are ceasul lui. (…) 

plânsul îşi are vremea lui, şi râsul îşi are vremea lui “

Am văzut clipul de mai jos și mi-am dat seama că pentru copii este vremea bucuriei. Să nu uităm asta! 😀

 
14 Comments

Posted by on September 10, 2015 in Familie

 

Tags: ,

14 responses to “Pentru copii e vremea bucuriei.

  1. roxanaaaaa

    September 10, 2015 at 4:04 pm

    De asta ne-a și spus Domnul Isus să avem inima ca a unor copilași. Ei știu să se bucure de orice lucru micuț și frumușel.
    E prea scump ❤

     
    • Mihai

      September 10, 2015 at 7:59 pm

      Hei, poate fi și acesta un motiv. Alții văd altfel versetul acela.
      Eu cred că ni se cere să fim ca niște copii, în privința dependenței copiilor de copii. Adică așa să fim și noi dependenți de Dumnezeu. 🙂

       
      • roxanaaaaa

        September 11, 2015 at 8:03 am

        Amin! 🙂 ai și tu dreptate! 🙂

         
  2. narcisa73

    September 10, 2015 at 5:03 pm

    De-am mai putea fi nevinovați ca niște copii…

     
    • Mihai

      September 10, 2015 at 8:00 pm

      Din păcate și ei moștenesc aceleași vicii și instincte păcătoase ca ale noastre. Sunt sigur că doar Dumnezeu mai sfințește inimile unora, și am cunoscut bătrâni cu o trăire chiar faină, necertați cu nimeni, mereu zâmbitori:D

       
  3. adriaelena

    September 10, 2015 at 5:27 pm

    Ooo! Ce frumos!

     
    • Mihai

      September 10, 2015 at 8:01 pm

      Și pe tine te-a înviorat? 🙂

       
      • adriaelena

        September 11, 2015 at 3:47 pm

        Da! :)) mulțumesc.

         
  4. madmoisellesarcastique

    September 10, 2015 at 9:44 pm

    Hahaha..ce distrat e micutul. 🙂
    Nu exista scuza pentru comportamentul inadecvat al adultilor fata de copii si sunt atatea metode se a scapa de griji/ probleme/ frustrari.

     
    • Mihai

      September 12, 2015 at 4:10 am

      Mã bucur cã sustii asta. Cu afirmatia asta, tocmai ti-ai întãrit convingerea mai bine. Si pe a mea.

       
  5. anamaria

    September 11, 2015 at 8:10 pm

    Ce mi-a placut bebelusul. Sa stii ca asta:”pentru copii e vremea bucuriei” ar trebui sa o facem poster, sau sa o scriem pe o placa de lemn si sa o punem undeva la vedere, sa nu uitam nici o clipa ca asta e perioada cea mai frumoasa din viata lor de care ar trebui sa se bucure din plin.

     
    • Mihai

      September 12, 2015 at 4:11 am

      Sã stii cã nu e o idee rea. Unele lucruri trebuie sã le bãgãm fortat în minte, asa ca reclamele 😀

       
  6. anamaria

    September 11, 2015 at 8:17 pm

    In alta ordine de idei, in cazul meu iti pot da doua exemple in care :1.m-am certat cu taica-su de fata cu el, fara urlete si nimic grav, dar pe el l-a afectat.
    Ce fac copiii cand plange mama? | Pieces of me
    https://anamariaracovita.wordpress.com/2015/05/18/ce-fac-copiii-cand-plange-mama/
    2.ti-am spus ca am trecut printr-o perioada grea si m-a apucat jalea cea mare in timp ce printre lacrimi ii spuneam surorii mele ca nu ma crede nimeni, nimeni nu ma intelege ca nu mai pot si simt ca innebunesc si a aparut si Rares in timpul asta. S-a tot tinut dupa mine pt ca ma inchisesem intr-o camera si plangeam, iar taica-su i-a spus ca nu e momentul. Cand m-am linistit mi-a zis cu un nod in gat(abia isi retinea lacrimile) ca el ma crede. A doua zi am luat-o de la capat cu crizele Sofiei de cand am deschis ochii si la un moment dat am urlat la ea:gata. Copilul a pus manuta pe mana mea si a spus atat:mami, eu te inteleg. Apoi a plecat. A revenit dupa 5 minute si m-a chemat la el in camera:isi facuse singur patul pt prima data. Asa a gasit el ca ma poate ajuta.
    Din fericire in 6 ani ai lui astea sunt singurele exemple pe care ti le pot da. Regret ca s-au intamplat si astea pentru ca pe ei ii afecteaza mult mai tare ceea ce se intampla in jurul lor, in special cu noi parintii.

     
    • Mihai

      September 12, 2015 at 4:17 am

      Prima întâmplare am citit-o la vremea ei. Despre a doua experientã pot sã-ti zic cã este o lectie frumoasã, despre ce pot face copiii. Este frumos cum îsi aratã ei dragostea, asa, la nivelul lor. Uneori ne depãseste, trebuie sa ne luãm notite ( si sa le scriem pe blog) 🙂

       

Scrie părerea ta ...

 
