RSS

Gata de muncă sau gata de scandal?

08 Sep

11949352_867972866681309_9137967855693998836_nPoate mă înșel, dar dovezile mă îndreaptă în direcția aceasta. Toată treaba cu primirea refugiaților din zonele de război este dubioasă. Am citit o chestie pe internet și m-a pus pe gânduri și pe căutat. Poza din stânga m-a făcut să mă întreb: “De ce văd mai mulți bărbați decât femei și copii, printre refugiați??” . Uitați-vă și voi, chiar vă provoc să căutați poze și veți vedea cum majoritatea pozelor înfățișează bărbați imigranți – ca și cum ei ar fi cei mai neajutorați.

europe-migrants-greeceCineva mi-a spus că sunt mulți bărbați pentru că vor să muncească și să-și aducă familiile după ei. Pe asta nu o cred! Și chiar dacă unii au decis așa, tot mi se pare o prostie teribilă. Adică să-ți lași familia acasă, surorile, soția, mama sau copiii în zonă de risc major și tu, bărbatul casei, să mergi să muncești luni de zile în străinătate, departe de război. Voi ați citit despre rata de violuri din Siria? Ce bărbat demn și-ar lăsa familia în situația asta, chiar și pentru câteva luni de zile?

M-am uitat la clipul următor și mi-am pus întrebarea: “Oamenii aceștia par dornici de muncă sau în stare să jefuiască? Par dornici de integrare în mijlocul unei culturi diferite, printre vecini liniștiți, sau sunt gata să facă scandal pentru a primi ce (cred ei că) li se cuvine?”

De fapt, răspunsurile înclină balanța spre rușinea lor. Sunt prea mulți bărbați, puși pe revolte și pe bătăi, gata să schimbe serile liniștite din orașele europene. Și știi ce? La cât sunt de mulți, uneori nici polițiștii nu se bagă! Deci asta îmi era frică să aflu. M-am abținut să scriu, dar observ că deja apar știri rele.

islam_dominateWORLD_smallEste ca și cum o familie liniștită s-ar decide să adopte un copil părăsit. Îndată ce ajunge în casa părinților adoptivi, acesta își cere drepturile, își impune religia musulmană, țipă prin casă, se ia la bătaie cu fiii părinților adoptivi, face mizerie și nu-i pasă de nimic. El nu vrea să-și curețe gunoiul, el nu trebuie să se supună regulilor casei, el e șeful. El nu trebuie să accepte pe cei care erau în casă, ci ei să-l accepte pe el!! Ba chiar își amenință familia adoptivă, în cazul în care nu primește ce vrea. E bine așa?

Care familie normală la cap ar fi dispusă să accepte un copil care nu se supune? Un copil care nu vrea să fie învățat? Un copil pus pe distrugere? Hai că vă spun care: Europa.

Aceasta ar fi concluzia mea privitoare la sutele de mii de bărbați musulmani veniți de curând în Europa. Ar fi fost puțin mai sigur să primească pe familiști.  Sunt sigur că unii dintre ei sunt liniștiți, fără dorința de a face revolte și bătăi, dar e nevoie doar de câțiva teroriști printre ei și deja străzile nu mai sunt sigure. Deja se întâmplă.

 
2 Comments

Posted by on September 8, 2015 in Despre oameni, Se întâmplă în lume

 

Tags: , , ,

2 responses to “Gata de muncă sau gata de scandal?

  1. anamaria

    September 8, 2015 at 9:31 pm

    O intrebare la care imi e frica de raspuns…

     
    • Mihai

      September 8, 2015 at 10:52 pm

      Păi, deja se văd unele rezultate. Mie mi-e frică tocmai să aflu că am avut dreptate. Am mai citit un articol tocmai precum cel scris de mine.

       

Scrie părerea ta ...

 
