RSS

Morgan Harper Nichols – Storyteller

31 Aug

Am ascultat-o ieri. Astăzi îmi dau seama că este una dintre cele mai bune melodii pe care le-am ascultat în ultimele câteva luni de zile.

storytellerDeci, mai pe scurt, melodia mă face să mă gândesc la experiențele pe care le-am trăit, momentele pline de bucurie, momente pline de inspirație, momente foarte dificile sau cele de amărăciune care mi-au ținut viața în loc. Totuși, privind în urmă, așa cum face și autorul cântecului, îmi dau seama că Dumnezeu mi-a purtat de grijă și pot folosi experiențele mele pentru binele altora. Așa ar trebui folosite experiențele dificile.

Săptămâna trecută s-a încheiat foarte frumos cu un foc de tabără al taberiștilor. Erau un grup de tineri faini din București, iar în ultima zi au petrecut cam 3-4 ore la focul de tabără istorisind unele dificultăți din viețile lor și cum le-au depășit, cum “au văzut mâna lui Dumnezeu” la lucru în circumstanțele lor și despre schimbările bune care s-au mai petrecut în viețile lor, recent. Au rugat și pe un bătrânel american și pe soția lui să povestească câte ceva și , să vezi ce liniște era. Ea a povestit despre importanța educației, importanța disciplinei în familie, iar el a vorbit despre impactul pe care îl putem avea în schimbarea vieților celor de lângă noi. Da, putem ajuta la schimbarea oamenilor, oferindu-le sprijinul nostru sufletesc, material, intelectual. Mi-aș dori să devin un astfel de bătrânel care, la final de viață, să aibă ce povesti – dar nu lăudăros cu marile lui aventuri sau realizările lui profesionale și diplomele lui  – ci întâmplări care să motiveze și pe alții să trăiască frumos.

Morgan Harper Nichols – Storyteller

On a Sunday evening

I’m looking back over all the years

And where I’ve been

Looking at old photographs

I’m remember you were right there,

And you have been ever since

With every page that turns

I see your faithfulness

.

 Oh the mountain where I climbed

The valley where I fell

You were there all along

That’s the story I’ll tell

You brought the pieces together

Made me this storyteller

Now I know it is well, it is well

That’s the story I’ll tell

There were some nights that felt like

They would last forever

But you kept me breathing

You were with me right then

And all that you have done for me

I could never hold it in

So here’s to me telling this story

 Over and over again

.

Oh the mountain where I climbed

The valley where I fell

You were there all along

That’s the story I’ll tell

You brought the pieces together

Made me this storyteller

Now I know it is well, it is well

That’s the story I’ll tell x2

.

You hold the broken

You hear my every cry, every cry

My eyes are open

I know that it is well, it is well

 
6 Comments

Posted by on August 31, 2015 in Cugetare, Muzică bună

 

Tags: ,

6 responses to “Morgan Harper Nichols – Storyteller

  1. anamaria

    September 1, 2015 at 6:49 am

    Minunata melodie 🙂

     
    • Mihai

      September 1, 2015 at 8:26 pm

      Chiar acum o ascult din nou! 😀

       
  2. madmoisellesarcastique

    September 1, 2015 at 9:20 am

    Ce as fi vrut sa fi si eu prezenta la focul de tabara..:)

     
    • Mihai

      September 1, 2015 at 8:28 pm

      Păi … mă bucur că am stârnit puțină dorință. Sunt sigur că vor mai fi momente, deci poți să vii cu ușurință. 🙂

       
  3. roxanaaaaa

    September 1, 2015 at 9:55 pm

    Mulțumim pentru melodie. E minunată 🙂

     
    • Mihai

      September 2, 2015 at 8:28 pm

      Cu plăcere! Încă nu mă satu de ea! 😀

       

Scrie părerea ta ...

 
