RSS

Adevărul este ca aerul curat.

23 Jul

PrintDe câteva luni de zile mă tot frământă unele lucruri care se petrec în lume și unele care se petrec în mine. În lume minciuna începe să fie tot mai admirată în timp ce în ființa mea simt tot felul de frâne care mă opresc să spun adevărul pe nume.

Îmi fac grijuri, până la urmă, ca eu să nu înghit minciuna – deși nu e tocmai ușor să mergi în altă direcție când toți se îngrămădesc în direcția greșită. Îmi fac grijuri și pentru prietenii mei dar și pentru bieții copii pe care i-am cunoscut în diferite circumstanțe și prin diverse tabere. Ce vină au ei că sunt educați să accepte minciuna? Cum ar putea să discearnă adevărul?

Adevărul este ca aerul curat. Cine respiră aer curat este sănătos, cine respiră aerul poluat se îmbolnăvește.  Spre deosebire de chinezi, care umblă cu masca pusă pe nas, noi avem șansa să respirăm aer ceva mai curat (excepție face când intrăm în autobuz).

EmilysQuotes.Com-people-hate-truthEi.. aici vine problema, când unii aleg aerul poluat. Întocmai cum fumătorii aleg să trăiască în fum, sunt oameni care aleg să trăiască în minciună. Și, tot așa cum fumul strică dinții, plămânii și tot ce mai este bun prin interiorul trupului, minciuna devastează și ea caracterul omului și îl urâțește.

Mi-am dat seama că cine trăiește în minciună se va război mereu cu adevărul și cu cei care mai îndrăznesc să spună adevărul. Asta nu înseamnă că adevărul trebuie pus deoparte! Fiecare are dreptul de a respira aer curat, indiferent de ce vor alții. Fiecare are dreptul să “respire” adevărul, indiferent cât de legală sau “la modă” este minciuna.

P.s. Am citit povestea celui din imaginea de mai jos. A fost în stare să plătească prețul pentru a nu trăi în minciuna lui Hitler. citeste aici: nationalpost.com

No-Nazi-Salute-02

 
2 Comments

Posted by on July 23, 2015 in Cugetare, De apreciat!

 

Tags: , ,

2 responses to “Adevărul este ca aerul curat.

  1. lolitasun909

    July 29, 2015 at 4:57 pm

    Mai vazusem fotografia, dar nu stiam povestea din spatele ei. Tragic destin! Suntem norocosi ca traim in alte vremuri ..deocamdata.

     
  2. Lavinia

    August 10, 2015 at 12:51 pm

    Clar! Și Biblia spune că „…oamenii au iubit mai mult întunericul decât lumina…” Ioan 3.19

    Succes la spus adevărul în continuare! 🙂

     

Scrie părerea ta ...

 
