RSS

Gânduri cu stele

20 Jul

Nu știu multe locuri ca în Lepșa unde să pot privi cerul cu lăcomie și să nu mă satur. Sâmbătă noaptea am stat până la ora trei noaptea la focul de tabără, împreună cu niște prieteni deosebiți. Cred că și acesta este un test pentru a verifica gradul de prietenie – ora când se stinge focul de tabără! Am avut ceva inspirație să compun un cântec cu ochii la cer și chitara în brațe, doar că la fel de repede l-am uitat.

Ewatching the starsste ceva pe cer care mă face să opresc gândurile mele. Să tacă gândurile și să apară recunoștința. E ceva ce mă face să realizez că sunt mic, sunt prea mic și dependent de atât de multe lucruri care se găsesc în jurul meu. Sunt dependent de stele, de aer, de Lună, de Soare dar de toate uit. La fel depind de Dumnezeu, de voia Lui și totuși mai uit și asta. Poate din motivul acesta caut să mă bucur de stele, pentru că îmi așează un covor de smerenie înainte pe care pot merge înainte de a începe să mă rog lui Dumnezeu.

Azi, același privilegiu, doar că mai în spirit de aventură. Am călătorit într-o remorcă plină cu baloți de fân, undeva la 3 metri deasupra solului, pe întunericul de la ora 23:00, și am avut aceiași ocazie de a mă ruga și a mă bucura de peisaj.  Scriu doar ca să vă provoc, iertați-mă! 🙂

Cred că nu există metodă mai bună pentru a liniști inima în mijlocul frământărilor vieții decât să stai cu ochii țintă la cer, privind sclipiri de stele ca pe niște ochi ai lui Dumnezeu  – crezând că El poate aduce rezolvarea și liniștea de care ai nevoie.

Îmi place că și Owl City recunoaște treaba asta și vă recomand și cântecelul lui.

Owl City – My Everything

When my hope is lostmy everything
And my strength is gone
I run to you and you alone
When I can’t get up and I can’t go on
I run to you and you alone

‘Cause you’re my light in the dark
And I sing with all of my heart

Hallelujah
My almighty God divine
Hallelujah
I am yours and you are mine
This is all I know how to say
Hallelujah
Hallelujah
You’re my everything

When I’m plagued with pain
And filled with fear
I run to you and you alone
When my days are few
And death is near
I run to you and you alone

‘Cause you’re my light in the dark
And I sing with all of my heart

Hallelujah
My almighty God divine
Hallelujah
I am yours and you are mine
This is all I know how to say
Hallelujah
Hallelujah

When trouble comes and goes
And when the cold wind blows
I lift my hands up, I lift my hands up
When sorrow knocks me down
And you pick me off the ground
I lift my hands up, I lift my hands up
And I sing

 
9 Comments

Posted by on July 20, 2015 in Cugetare, Muzică bună

 

Tags: , , , ,

9 responses to “Gânduri cu stele

  1. Manu

    July 21, 2015 at 10:30 am

    “…îmi așează un covor de smerenie înainte pe care pot merge înainte de a începe să mă rog lui Dumnezeu. ” frumos spus!
    Si mie îmi place foarte mult cerul înstelat văzut din Lepșa.. Abia asteptăm să ajungem acolo din nou!

     
    • Mihai

      July 21, 2015 at 1:47 pm

      Poate că ne vom vedea acolo, Manu! 🙂 Este atât de mult loc sub stele, pentru fiecare ochișor și suflet.

       
  2. Stres

    July 21, 2015 at 4:31 pm

    Superb, absolut superb.. O, Doamne!

     
    • Mihai

      July 21, 2015 at 7:50 pm

      Hei, mă bucur să fie de folos. Chiar mă gândeam dacă nu cumva să prelungesc pauza de blog..

       
  3. madmoisellesarcastique

    July 21, 2015 at 8:15 pm

    hehehe.îmi aduc aminte când eram la Lepșa și mă provocai să privesc stelele :)) anyway, am mai progresat 😀

     
    • Mihai

      July 21, 2015 at 8:40 pm

      Hei hei, îmi amintesc exact momentul. Țin minte că eram complet neînțelegător cu răspunsul tău de atunci. Mă bucur că progresezi acum ! 😀

       
    • Mihai

      August 10, 2015 at 9:31 pm

      Hei, mulțumesc foaaarte mult. Dacă nu plouă, mi-ar face mare plăcere să stau câteva ore cu ochii în stele. Frumoasă idee, mai ales când te aflii la munte și poți vedea stelele pe cer atât de clar. 🙂

       
      • Lavinia

        August 11, 2015 at 3:25 pm

        Cu mare placere! 🙂 Sa dea Domnul sa fie senin!

         

Scrie părerea ta ...