RSS

De ce nu se revoltă oamenii?

02 Jul

De ce nu le mai pasă oamenilor despre veștile triste din Statele Unite? Am stat și m-am întrebat, la modul cel mai serios, despre treaba asta.  Chiar mă șochez și pun deseori întrebări în stânga și în dreapta să văd ceea ce mai cred și alții.

Vestea că în Statele Unite s-a decis la Curtea Constituțională să se legalizeze pe tot teritoriul căsătoriile homosexuale nu mai șochează chiar așa de tare din câteva motive. Am scris doar câteva. Puteți completa și dumneavoastră:

–       Filmele dictează realitatea. Încetul cu încetul filmele au început să ne învețe, să ne crească pe noi – adolescenții de altă dată – ce înseamnă o relație de prietenie, ce înseamnă dragostea. Iar, de cele mai multe ori părea să fie corect ceea ce ne învățau. Cu timpul au introdus idei noi, tot mai moderne și chestii precum concubinajul au devenit la modă. Observi că nu mai șochează pe nimeni?

family is man and wife–       Au schimbat definiția dragostei. Cum adică? Foarte simplu  – prin telenovele (astea prindeau la doamnele mai în vârstă, în timp ce copiii priveau de nevoie și ei). În al doilea rând, fiindcă noi – copiii de altă dată – ne-am obișnuit cu ideea de telenovelă, ne-a venit mai ușor să trecem la serialele americane. Acolo vezi de toate și devii dependent de ele. Dacă te uiți la nu-știu-care serial, este normal să motivezi ce vezi acolo, nu-i așa? Prin 2006 mă uitam și eu la The O.C. și începusem să îi scuz.

–       Au neglijat familia. Concubinajul este forma de început. Adică relații strict sexuale, plus – minus alte mici favoruri (gen. poți să stai la mine în apartament cât suntem împreună, poți să-mi folosești mașina – lucruri temporare, nimic sigur). Și cum concubinajul este motivat prin două vorbe: “pentru că mă iubește”, de ce să nu folosească și homosexualii aceiași replică? Dacă pare o scuză bună, pentru a obține plăcere din ea, de ce să nu facă toți ceea ce le oferă plăcere?

statue-of-liberty-america-in-declineObama spunea, cu privire la vestea aceasta: “Dragostea a învins”. Eu spun că de fapt “Minciuna a învins” și partea tristă este că nu prea mai ai voie să comentezi. Cică s-a dus libertatea de exprimare pe fundul oceanului de când cu obrăzniciile acestea.

 
12 Comments

Posted by on July 2, 2015 in Aşa NU!, Familie, Informativ

 

Tags: , ,

12 responses to “De ce nu se revoltă oamenii?

  1. racoltapetru6

    July 2, 2015 at 1:52 pm

    Nu avem noi destule necazuri, care ne afectează direct? Să ne mai necăjim și pentru ceea ce se întâmplă în America?

     
    • Mihai

      July 2, 2015 at 8:33 pm

      M-am gândit și la întrebarea aceasta. Mi-am răspuns foarte ușor și la aceasta.
      De ce? Pentru că România este societatea copy-paste, de la prim-ministru până la elevii care copiază. Deci ce se întâmplă aoclo vine și aici…

       
    • Rebeca Opriş

      July 3, 2015 at 5:48 pm

      Azi in America,maine poate la noi…

       
      • Mihai

        July 3, 2015 at 8:56 pm

        Și tocmai la treaba asta mă gândeam. Nu e mult până se transmite “răceala” și la noi. 😦

         
  2. roxanaaaaa

    July 2, 2015 at 2:05 pm

    Trist, dar adevărat..
    Dar astea sunt vremurile pe care le trăim.. totuși e o veste bună.. că venirea Domnului e din ce în ce mai aproape.

    Oricum a devenit strigător la cer tot ce se întâmplă pe acest pământ și ce gândire începe să aibă majoritatea populației.

     
    • Mihai

      July 2, 2015 at 8:31 pm

      Cred că și gândurile creștinului sunt o nebunie pentru cei din tabăra lor, la fel cum și gândurile lor sunt o nebunie pentru noi.
      Cine are dreptate? Vom vedea.

       
  3. Laurentia Adelina

    July 2, 2015 at 2:33 pm

    Partea tristă este că majoritatea oamenilor le urmează exemplu….normalul a devenit anormal și invers 🙂

     
    • Mihai

      July 2, 2015 at 8:34 pm

      Tocmai asta este problema. De la ei vine cea mai mare influență mediatică, prin filmele și cântecele lor. Ce mai este de spus? Să ne ferească Dumnezeu!

       
  4. April

    July 3, 2015 at 2:51 pm

    Oamenii nu mai cred în Dumnezeu și nu mai vor să asculte de El…

     
    • Mihai

      July 3, 2015 at 4:29 pm

      Și acesta este un motiv bun de luat în seamă. Total de acord, o spun cu tristețe…

       
  5. true

    July 6, 2015 at 8:45 am

    Când toate se vor împlini , atunci se va sfârși.

     
  6. Doroteea

    July 12, 2015 at 4:54 pm

    Uite peste ce am dat zilele trecute: https://www.youtube.com/watch?v=WIw0yX8gIs4
    Replica de la sfârșit e cutremurătoare și total scoasă din context: ”Pentru familie se merită să lupți!” M-am uitat și la comentarii și m-am înfiorat. De exemplu: ”Started crying before I even clicked play. This just made me so happy.”
    Am avut ocazia să stau câteva ore în prezența unui ”cuplu” de homosexuali și după întâlnirea respectivă chiar pot să spun că nu au dreptul să folosească aceeași replică, ”pentru că ne iubim”, ci mai degrabă ”pentru că suntem bolnavi.”

     

Scrie părerea ta ...

 
