RSS

Francis Chan – What every Christian needs to do – 4. Serve

21 Jun

Here-to-ServeWhat is the point in life? To earn money and get possesions, and then give them to someone else? Not knowing when are you going to die or what will the next day is going to be, or if anyone that you love is still going to be next to you. – Francis Chan

Francis Chan – What every Christian needs to do – Serve

Unii oameni insistă pe credința evoluționistă, care este – în fapt una egoistă și tristă. Tristă pentru că merge pe ideea “Am apărut din nimic și nu există un scop în viață.”. Egoistă pentru că te aruncă într-o luptă pentru supraviețuire, în care tu ești personajul principal în viață, ție să-ți fie cel mai bine în viață, să ai tu cât mai multe.

mother_teresaCredința creștină, vine cu o atitudine complet diferită. Ești creat de Dumnezeu pentru un scop, pentru binele altora nu pentru tine însuți. Francis amintește atât de frumos că noi suntem creația lui Dumnezeu, suntem “coroana creației”. Orice creație are un scop și în același fel, Dumnezeu ne-a creat cu un scop. Iar cei care vor să trăiască în ascultare de El capătă calități deosebite. Ce? Nu ați auzit de oameni dedicați precum Maica Tereza? Credința se vede.. se observă într-o trăire frumoasă.

Căci noi suntem lucrarea Lui, creaţi în Cristos Isus pentru faptele bune pe care le-a pregătit Dumnezeu mai dinainte, ca să umblăm în ele. – Epistola lui Pavel către Efeseni 2:10

Creștinul adevărat nu are cum să fie egoist. Tocmai asta ar trebui să fie diferența, anume că există acea dedicare față de Dumnezeu. Mă bucur că oamenii observă ipocrizia preoților care umblă în lux, când tocmai aceștia ar trebui să ajute mai mult pe oameni. Mă bucur că oamenii observă! Mă bucur că sunt și preoți care își dedică timpul și banii pentru a ajuta pe bieții copii, pe orfani, pe vaduve. Și mă bucur că am cunoscut fie oameni simpli, fie plini de diplome, care slujesc altora. Pe astfel de oameni îi iubesc mult! 😀

Apropo, una dintre cele mai frumoase lecții despre slujire vine de la Mântuitorul Isus, când spune: “oricare va vrea să fie mare între voi să fie slujitorul vostru;” (Matei 20:26). Exact așteptările pe care le-am avea noi de la politicieni. Vrei să fii mare? Important? 🙂 Iubește pe alții, așa cum ne învață Mântuitorul. 

Cred că am ascultat predica asta de mai bine de trei ori, chiar și pe când culegeam cireșe :D. Interesant că în urma acesteia am fost provocat să fac două vizite, cu două plase de cireșe. Să slujești celuilalt înseamnă și fapte mărunte..

Pentru a asculta – click aici:

Francis Chan – What every Christian needs to do – Serve

 
6 Comments

Posted by on June 21, 2015 in Creştinism, Predici

 

Tags: , ,

6 responses to “Francis Chan – What every Christian needs to do – 4. Serve

  1. roxanaaaaa

    June 21, 2015 at 5:48 pm

    hmm.. ai scris exact pentru sufletul meu și vreau să îți mulțumesc 🙂 Domnul fie lăudat pentru slujitorii Lui! 🙂

     
    • Mihai

      June 21, 2015 at 7:39 pm

      Chiar mă bucur să aud asta! Să asculți și pe Francis pentru mai multe detalii! 😀

      Apropo, ideea de slujitor.. este atât de rar înțeleasă.

       
      • roxanaaaaa

        June 21, 2015 at 7:51 pm

        Aștept un articol pe această temă 🙂 dacă timpul îți permite, evident..
        Oricum, îmi place că ai un stil structurat și accesibil, adică nu o teologie grea și complicată.. atunci când dezbați un subiect despre Dumnezeu, religie, credință, slujire, s.a.m.d. 😀

         
      • Mihai

        June 22, 2015 at 11:00 am

        Când vorbim despre ceva ce cunoaștem, trebuie să explicăm cu ușurință. Cred că problema apare când vorbim despre lucruri pe care nu le credem, sau pe care nu le trăim.
        Am pățit treaba asta când m-am angajat prima dată în vânzări și vindeam produse în care nu credeam. Deci am spus și minciuni, spre rușinea mea.

         
      • roxanaaaaa

        June 23, 2015 at 11:08 am

        Ai dreptate! Tot ce contează acum e că ai ajuns la concluzia asta! Bravo 🙂

         

Scrie părerea ta ...

 
