RSS

This Is Living (Acoustic) – Hillsong Young

18 Jun

this is living - hillsongAm început de dimineață, și finalizez ziua cu melodia aceasta, pe repeat. Dintotdeauna, cei de la Hillsong au avut versuri care mi-au captat atenția, deși n-am agreat unele lucruri de la ei. Piesa de mai sus se încadrează în tiparul melodiilor care mă liniștesc și în același timp mă fac să realizez că dragostea lui Dumnezeu este atât de puternică încât ne lasă liberi, dar în același timp ne ține aproape de El.

Poate de aici pot învăța și cuplurile de oameni căsătoriți, de a oferi libertate celuilalt să plece de lângă tine, însă oferindu-i o dragoste care îl va face să nu plece.

1. Waking up knowing there’s a reason
All my dreams come alive
Life is for living with You
I’ve made my decision

2. You lift me up, fill my eyes with wonder
Forever young in Your love
This freedom’s untainted with You
No moment is wasted

[Pre-Chorus]
See the sun now bursting through the clouds
Black and white turns to colour all around
All is new, in the Savior I am found

This is living now

3. You lead the way, God You’re right beside me
In Your love I’m complete
There’s nothing like living with You
This life You created I choose

[Pre-Chorus]
See the sun now bursting through the clouds
Black and white turn to color all around
All is new, in the Savior I am found

[Chorus]
This is living now x3
You take me higher than I’ve been before
It’s Your perfect love that sees me soar
God your freedom is an open door
You are everything I want and more

 
5 Comments

Posted by on June 18, 2015 in Creştinism, Muzică bună

 

Tags: ,

5 responses to “This Is Living (Acoustic) – Hillsong Young

  1. ElsBells

    June 18, 2015 at 7:55 pm

    Melodia asta reușeste mereu să liniștească…iar vocile lor sunt așa de calde. Chiar îți atinge sufletul. Mi-ai făcut seara mai frumoasă. 😀

     
    • Mihai

      June 18, 2015 at 8:07 pm

      Mă bucur! Păstreaz-o și pentru dimineața . Apropo, vorbești de parcă ai fi știut-o dinaintea mea:D.

       
      • ElsBells

        June 18, 2015 at 8:18 pm

        hihi 🙂 Mulțumesc. O știu de când au lansat-o, din ianuarie, cred. Asta e una din melodiile care mă trezește. 😀

         
      • Mihai

        June 18, 2015 at 8:20 pm

        Sunt gelos! 🙂

         
      • ElsBells

        June 18, 2015 at 8:22 pm

        Hmm. Gelos? 🙂 nu ai motive.

         

Scrie părerea ta ...

 
