RSS

Dragostea din poftă – skip this Ad!

15 Jun

Știi reclamele care apar pe Youtube? Uite că ascultam niște muzică bună și hop și melodia asta a lui Mircea Vintilă – Musette. Părea o melodie decentă și credeam că este din playlistul pe care îl ascultam, așa că n-am reacționat din prima.

Dear-youtubeDupă un minut mi-am dat seama că eu nu mi-am pus melodii romantice prin playlist, și voiam să închid. Sunt la regim cu muzica romantică. Așa că, din greșeală, am stat să văd care-i treaba cu nenea Vintilă. Am zis că doar n-o fi obraznic tipul, că este prea bătrân, dar de unde? Data viitoare “Skip this add”!

Am impresia că a devenit o “artă” pentru actori și cântăreți să dezbrace pe toată lumea. Și n-ai voie să comentezi nimic, că este vorba despre Mircea Vintilă,  un idol al pasionaților de folc.

Uite că eu comentez! Dacă scuip pe jos, în dreptul pantofilor tăi, merit să fiu mustrat. El de ce n-ar merita? Nu prea înțeleg de ce un artist atât de talentat își aruncă talentul aiurea. Putea să regizeze o altfel de poveste, o poveste mai sănătoasă, și totuși cântecul lui vorbește despre iubirea izvorâtă din pofte – de parcă n-ar fi societatea românească destul de stricată.  Un romantism infect. Imediat se dezbracă cineva. Imediat. Nici o idee despre dragoste. Doar pofte! O idee mizerabilă, regizată în așa fel că te manipulează să crezi că totul este în regulă. Ba chiar se vor găsi mulți gata să aplaude treaba asta și uite cum ajunge fenomenul la modă.

Dragostea din pofte este ca o floare fermecătoare, pe care o vrei, o culegi și o pui într-o vază. Durează puțin și arunci floarea, apoi pui alta la schimb. Dar de ce mă obosesc să mai scriu?

Poate că și tu te-ai săturat de dragostea superficială, de-asta scriu :). Sper că preferi ceva de valoare. Deci poți să dai skip la clipul de mai jos.

 
Leave a comment

Posted by on June 15, 2015 in Aşa NU!, Critică, De la RaDio

 

Tags: , , ,

Scrie părerea ta ...

 
