RSS

Cei trei copii .. au găsit “punguța cu doi bani”.

13 Jun

CLIIMA20140519_0076_1Am citit adineaori o știre de m-a apucat râsul. De fapt sunt puțin gelos, dar râd ca să-mi mai treacă. Trei copii de 11-12 ani au găsit o comoară din monede de aur în Munții Orăștiei. Monedele sunt de pe vremea dacilor și costă cam 1500 de dolari fiecare. O comoară extrem de valoroasă,  pe care cei trei au împărțit-o cu mult tact între ei. Cică au aruncat o monedă pentru că … era în plus:))). Vaaai de mine!

Prietenul meu Paul a săpat cu mâinile şi a dat de bolovan şi când l-am tras la o parte am găsit sticla cu bani de aur în ea şi am mers şi i-am împartit şi ne-am bucurat. Noi doi din prima am zis că ne cumpărăm o bicicletă şi un ATV. Eu am luat 43, un alt prieten a luat 43 şi cellalt 53. Unul nu ne-a ieşit la număr să-l împărţim şi l-am aruncat şi pe altul l-am pierdut când am fugit către casă”, a povestit Flavius Cimpoieru, unul dintre copii.  Sursa: Cunoastelumea.ro

candian-gold-coin-2-funny-wallpaper-1600x1200-1024x768Dacă este vorba de 139 de monede – una pierdută = 138. Dacă valoarea este de 1500 dolari pe monedă, înseamnă că au găsit o comoară de 207 000 de dolari. Ca răsplată li s-a dat câte 3000 de dolari de căciulă! Mi se pare puțin dar, după lege ești obligat să predai astfel de comori – deci n-aveau de ales.

Eu mă gândeam totuși că e mare lucru să fi găsit comoara tocmai niște copii. Bravo lor! Sunt surprins și .. curios. Curios pentru că sunt două monede pierdute prin munții Orăștiei, în timp ce.. eu n-am fost niciodată prin Hunedoara!?! Ce chef de plimbare am!! 😀

Surprins pentru că în vremurile noastre copiii găsesc comori doar prin jocurile pe calculator. Cred că măcar o dată în viață, cam fiecare copilaș a visat că va găsi o mare comoară. Hai, recunoaște repede! Îți mai aduc aminte ce vremuri frumoase? Atunci aveai și timp să visezi, pentru că nu era în plan televizorul sau calculatorul, nici internetul, și nici prin gând nu îți trecea apariția telefoanelor deștepte – care ne vor mânca timpul.

ocolisu-mic-cosoni-gasiti-de-copii-32_40882000Nu doar că visai, dar aveai timp să-ți urmezi visul. Joaca era și ea o muncă pentru copii. Tot făceai ceva. Obișnuiam să merg verile pe la țară și eram tare curios să știu ce se ascunde pe dealul cutare, sau în pădurea de dincolo de deal. Și.. mergeam. Descopeream! Eii, acum știi ce fac curioșii? Se uită pe google maps! :)). Copiii din ziua de azi se duc pe la țară și în loc să fugă pe dealuri, cer parola de wireless a bunicii.

Dar cine mai descoperă comorile ascunse??

Da domnule , încă se mai găsesc comori. Mai trimiteți copiii la plimbare, mai ieșiți și voi! Chiar de nu găsiți aur, amintirile sunt și ele comori, veți vedea..

 
2 Comments

Posted by on June 13, 2015 in Despre oameni, Informativ

 

Tags: , ,

2 responses to “Cei trei copii .. au găsit “punguța cu doi bani”.

  1. Manu

    June 16, 2015 at 6:10 am

    “Reprezentanţii Primăriei i-au anunţat pe poliţişti, care au căutat cu detectorul de metale şi au reuşit să găsesca monedele pierdute.”
    Deci, Mirel, le-au gasit altii deja 🙂
    Dar cine stie, poate mai sunt altele :))

     
  2. Mihai

    June 16, 2015 at 10:10 am

    Heeii deci așa? N-am fost atent. Poate găsesc pe la Lepșa ! 😀

     

Scrie părerea ta ...

 
