RSS

Copiiilor iubiți le sclipesc ochii.

01 Jun

Nu este greu să spui “La mulți ani” copiilor. Este greu să le dovedești asta.

Este greu să dovedești că îți pasă. Dar orice este greu pentru cei leneși. Orice!!

tumblr_lqpgkxgjfv1qh865to1_500Zilele trecute am scris despre plictiseală, și poate că aceasta este una dintre cauzele care ne împiedică să ne investim viețile în relația cu cei micuți, fie nepoți, fii/fiice, ori altfel de copii. Pot să spun că primii pași ar trebui să vină din partea noastră, să mergem în preajma lor. Ei oricum sunt jucăuși și ar prinde orice ocazie să intre în joc cu noi.

Weekendul trecut am fost împreună cu 8 prieteni la un cămin din Broșteni, despre care am mai scris, și m-am întors mai bogat cu cel puțin 60 de îmbrățișări. Atât m-am bucurat și m-am amuzat să văd cum persoane adulte deveneau copii, și fiecare devenea mai copil cu 10-15 ani. :)) Este amuzant să vezi asta, și mai ales să o faci tu:). Dar cum să nu devii copil când vezi atâția ochi care sclipesc de bucurie că cineva este acolo doar pentru ei?

Ce, ție nu-ți sclipesc ochii când vezi pe cine iubești? 🙂

stock-photo-4340913-little-girl-running-towards-her-mother-in-parkSunt acolo optzeci de copii care atât de mult se bucură de vizitatorii cu inimi deschise, abia așteaptă să te strângă în brațe și să te întrebe “ce faci?”:). Aceștia știu că bogăția nu este esența fericirii. Aceștia văd dragostea și fericirea, dar nu le au în permanență. Ce mult s-ar bucura să aibă dragostea și atenția constantă pe care o oferă părinții sau un frații.  Cam regret că nu am avut vreo 10 brațe, să îmbrățișez mai mulți deodată 😀

La mulți ani copiilor voștri! La mulți ani copiilor!  Să le arătăm că îi iubim!

Așa încep să vadă și ei lumea mai .. minunată. And I think to myself, What a wonderful world! 🙂

 
11 Comments

Posted by on June 1, 2015 in Familie, Incurajare, Motivaţional

 

Tags: , , , ,

11 responses to “Copiiilor iubiți le sclipesc ochii.

  1. anamaria

    June 1, 2015 at 9:29 pm

    Bine zis, chiar asa e.

     
    • Mihai

      June 2, 2015 at 6:39 am

      Trebuia să spun “..și dinții”, pentru că este la fel de adevarat:D

       
      • anamaria

        June 2, 2015 at 9:12 am

        Da, da:))))))si dinti:)))))

         
  2. noridecuvinte

    June 1, 2015 at 11:28 pm

    La multi ani

     
    • Mihai

      June 2, 2015 at 6:40 am

      Mulțumesc! Să îndrăznesc la aceiași urare și eu?:)

       
      • noridecuvinte

        June 2, 2015 at 7:25 am

        Bineinteles 🙂
        Multumesc?

         
      • Mihai

        June 2, 2015 at 7:09 pm

        Atunci ‘La mulți ani’ și ție! Unii n-ar vrea domnule să se intituleze drept copii. Eu mă bucur cât sunt tânăr! Văd că la fel și dumneata 😀

         
      • noridecuvinte

        June 2, 2015 at 8:59 pm

        si eu la fel, cine nu se bucura de tinerete este cam dubios

         
  3. mcooper801

    June 2, 2015 at 2:19 pm

    foarte frumos spus…videoclipul este minunata, iar ce ai spus la inceput despre lenesi( orice este greu pentru cei leneși) mi a placut….zi frumoasa sa ai in continuare

     
    • Mihai

      June 2, 2015 at 8:21 pm

      Mulțumesc. O zi frumoasă și dumneavoastră.

      Vorbesc cu mult curaj despre leneși pentru că am trecut pe acolo și încă mai am perioade pe aproape de starea aceasta:)

       
      • mcooper801

        June 3, 2015 at 3:45 am

        spor in toate…

         

Scrie părerea ta ...

 
