RSS

O realitate spre care ne îndreptăm

31 May

ANature_Forest_Dry_Tree_031139_seară am distribuit o postare interesantă despre poluare și, drept răspuns am primit un clip puțin cam dramatic, dar puțin cam real.

Oceanele, pădurile, izvoarele cu apă dulce, munții, florile, fructele, legumele și animalele de toate soiurile sunt darurile lui Dumnezeu pentru noi. Ne cam batem joc și .., dacă mai ajungem până în anul 2070 iată ce am putea găsi acolo.

Soluții? Acestea sunt responsabilitatea noastră

 
17 Comments

Posted by on May 31, 2015 in Aşa NU!, Informativ, Provocare

 

17 responses to “O realitate spre care ne îndreptăm

  1. ElsBells

    May 31, 2015 at 2:08 pm

    Wow… Clipul ăsta chiar m-a pus pe gânduri ! Din păcate nu ne dăm seama de greșelile pe care le facem acum. Ne facem singuri rău și partea cea mai urâtă este că nu facem absolut nimic să schimbăm asta. Uneori suntem așa nepăsători chiar și când știm că putem schimba. Dar, tot nu o facem. Păcat!

     
    • Mihai

      May 31, 2015 at 9:02 pm

      Am văzut și ceva schimbări. Am citit știrea din linkul de mai jos și cred că merită shareuită. Am să postez zilele următoare despre ea. Deci există șanse, dar temerea mea este că sunt 100 care fac ceva și restul aplaudă și nu vor face nimic.
      http://totb.ro/foto-padurea-transilvania-10-hectare-plantate-in-cateva-ore-de-voluntari/

       
      • ElsBells

        June 1, 2015 at 12:34 pm

        Am citit. Foarte frumos că mai există oameni cu inițiativă, dar cred că temerea ta e adevărată. Nu știu cum ar trebui să fie treziți și restul oamenilor. În orice caz, mulțumesc de articol. Felicitări! 🙂

         
      • Mihai

        June 1, 2015 at 6:30 pm

        Sper sã vãd cât mai multe initiative. Mai ales din partea mea:D

         
      • Mihai

        June 1, 2015 at 6:31 pm

        Apopo, cred cã si blogul tãu poate fi o resursã în directia promovãrii bune!;)

         
      • ElsBells

        June 1, 2015 at 7:42 pm

        Și mie îmi place să mă implic în aceste acțiuni. Așa că, sper să putem schimba ceva. 😀
        Mulțumesc mult pentru aprecieri și încurajări. 🙂 Blogul tău îl citesc cu drag de mult. Cred că tu m-ai inspirat pentru că se vede că îți place ceea ce faci. Deci eu îți multumesc!

         
      • Mihai

        June 2, 2015 at 6:22 am

        Este ora 9, lucrez deja de două ore și jumătate la niște proiecte și eram oricum împlinit pentru reușita asta. Acum ai mai scris și tu de bine .. și mi-ai făcut ziua mai bună :D. Mulțumesc din nou!

         
      • ElsBells

        June 2, 2015 at 10:04 am

        Mă bucur să aud asta! Baftă la proiecte! 🙂 O zi frumoasă să ai!

         
      • Mihai

        June 2, 2015 at 7:11 pm

        Mulțumesc! A fost din plin! 🙂

         
  2. Laurentia Adelina

    May 31, 2015 at 5:23 pm

    Da, ne batem de ele dar soluții există una dintre ele e ecosatul(Un ecosat este o aşezare umană rurală în care activitățile umane sunt integrate armonios în mediul natural și au un impact extrem de redus, într-un mod în care este suportabil pentru dezvoltarea umană, putând
    asigura succesul continuității ei în viitor) din țările Europei care au pus în practica sunt Germania, Suedia, Marea Britanie și Danemarca. Pe lângă ecosat s-a pus în practica regenerarea urbana: acestea dorește să folosească fostele zone industriale ca muzee, săli de cinema sau de joacă ori au fost înverzite gen “green walls” transformându-le astfel în grădini, iar țările care pus în aplicare acest lucru sunt Germania și Marea Britanie. Regenerarea urbană durează cam între 20-40 de ani.Poluarea există dar din ce în ce mai mult orașele cu funcție industrială încep să dispară și interprinderile se închid iar locul respectiv este lăsat să-și revină în mod natural fără intervenția omului. Deci soluții sunt, ar fii foarte fain dacă oamenilor li s-ar oferii oportunitatea de a vedea cu ochii lor ce efecte au acțiunile lor asupra mediului și poate atunci ar aprecia mai mult mediu înconjurător. Cred că în școlii și licee ar trebui să se pună accent pe mediu și să fie educați elevi astfel încât acțiunile lor să nu afecteze mediu. 🙂

     
    • Mihai

      May 31, 2015 at 9:48 pm

      Cred că oferi soluții bune, deși încă nu există conceptul de “poluare cât mai redusă”, în mijlocul multor săteni. Ar fi în stare să ardă și cauciucuri, decât să le ducă la vreun centru de reciclare.

      Eu văd ca una dintre soluții conștientizarea urgentă, așa cum zici, a populației Ce bine ar fi să existe o materie nouă, la școală, special pentru protejarea mediului. Ecologie, să-i zicem 🙂

       
      • Laurentia Adelina

        June 1, 2015 at 8:00 am

        Una din materiile din semestrul trecut fix “Ecologie ” se chema,materia era interesanta dar e un titlul potrivit pentru o materie legată de mediu.

         
      • Mihai

        June 1, 2015 at 6:00 pm

        Sunt surprins cã existã. Despre ce era vorba?

         
  3. lolitasun909

    July 4, 2015 at 10:02 am

    Eu aveam o prezentare PPT cu exact aceeasi informatie (text si imagini) pe care nu am mai gasit-o cand am mai avut nevoie de ea. Cat am cautat-o! Ma bucur ca am gasit-o sub forma de filmulet la tine!

     
    • Mihai

      July 5, 2015 at 7:06 pm

      Nu este chiar o bucurie mare vestea asta. Sper să te motiveze la mai multă grijă… 🙂

       
      • lolitasun909

        July 6, 2015 at 12:46 pm

        Ba este pentru ca prezentarea asta o arat si altora si asa afla si ei ce se va intampla daca nu avem grija.

         
      • Mihai

        July 8, 2015 at 5:39 pm

        😀 Știam și asta. Doar ziceam așa.

         

Scrie părerea ta ...

 
