RSS

Reacţiile oamenilor surzi care aud pentru prima dată! Priceless!!

18 May

hear for the first timeDeci trebuie să vizionezi clipul acesta! Mai ales dacă eşti morocănos  🙂 şi nu-ţi place ziua de Luni!   Imaginează-ţi ce sentiment puternic să… să capeţi un simţ pe care nu îl aveai.

Uite cum m-am umplut de recunoştinţă azi! Thank God i can hear!:)

 

Tags: , , ,

8 responses to “Reacţiile oamenilor surzi care aud pentru prima dată! Priceless!!

  1. dorotheaventer

    May 18, 2015 at 6:27 pm

    Wow! Ei, uite că în fața unor momente de acest fel ne aducem aminte cât de binecuvântați suntem (ar trebui să ne aducem aminte în fiecare clipă acest lucru)! 🙂

     
    • Mihai

      May 18, 2015 at 7:18 pm

      Îmi plac astfel de momente, se vede? le recomand :). Recunoștința este ceva pentru care trebuie să ne muncim mintea până devine o obișnuință.

       
  2. Bursucel

    May 18, 2015 at 10:33 pm

    Emoționant, într-adevăr! Zâmbetul puiului ăla de om privat la o vârstă atât de fragedă de auz e de milioane… 🙂

     
    • Mihai

      May 19, 2015 at 5:30 am

      Daaaa, este un ghem de bucurie~! Avem simțuri de milioane, și trebuie să le apreciem … măcar de două ori mai mult ca pe milioane. 🙂

       
  3. Georgeta R. M.

    May 19, 2015 at 9:07 am

    Adevărat ! Minunat și emoționant ! Mulțumesc pentru aceste momente și de aducere aminte.
    Toate cele bune !

     
    • Mihai

      May 19, 2015 at 8:15 pm

      Cu toată plăcerea! Mi-am readus aminte de scopul cu care am inițiat blogul! 🙂 Să provoc emoții, schimbări în bine!

       
  4. O Mamă Curioasă

    May 19, 2015 at 9:30 am

    Eu cand am vazut clipul prima data nu m-am putut abtine sa nu plang. Do not take everything for granted! Viata mi-a dat aceasta lectie!

     
    • Mihai

      May 19, 2015 at 8:14 pm

      Ce bine!! Și eu eram cât pe ce să plâng, dar este impactul pe care l-a avut asupra inimii mele îmi este suficient. 🙂

       

Scrie părerea ta ...

 
