RSS

Snickers și vizita la dentist

07 May

Funny-cartoon-Dentist-helium-500x300Este a treia oară când merg la dentist.. și nu îmi place deloc ideea asta. De fiecare dată am simțit că mă duc să îmi fac rău singur, că m-aș duce să fiu chinuit.

De jumătate de an am început să mănânc ciocolată în fiecare zi de lucru. Ajunsesem la o mică dependență, pe care o scuzam pe motiv că mi-ar aduce un aport mai mare de energie la servici – Cică’ dacă nu ai energie să iei un Snickers 🙂 – Pe deoparte ciocolata îmi era de folos, dar de cealaltă parte mi-a afectat dinții, așa cam .. pe ne-simțite.

În urmă cu două săptămâni am mușcat din niște cartofi pai, deloc prea pofticios, și am înlemnit de durere. Credeam că-mi cad vreo doi dinți din gură, dar mi-a trecut durerea peste un minut – credeam că scap! – Mai pe seară nu mai puteam să mănânc de durere. Îngrozitor sentiment. Noaptea m-am trezit pe la ora 4:00 și mă învârteam în pat. La servici simțeam că am craniul la menghină și acasă nu mai puteam să stau locului de durere. Simțeam cum circulă sângele de la maxilar până la creier și înapoi.

Știi senzația aceea când îți vine să fugi tare și să nu te mai oprești? O oră de durere, două pauză. Durere, pauză, durere, pauză! Cam așa m-am luptat 3-4 zile. Cred că nici la răceli grave nu am luat Nurofen de 2 ori pe zi.

Cert este că la durere de dinți toți ne jurăm că nu mai mâncăm bomboane și că ne vom spăla pe dinți de trei ori pe zi. Și bine-am face să fie așa pentru că durerea de măsea este mai tare decât o luxare de mână. Zilele trecute am aflat că tatăl unei mătuși de-ale mele a murit la 35 de ani în urma unei infecții la măsea deci nu e chiar absurd să amintesc despre subiectul acesta.

snickers-mars-twix-chocolate-bars-bucharest-romania-december-founded-made-inc-one-36195711 Dantura noastră nu a fost creată pentru dulciuri! Iar vizita la dentist nu repară totul, ba dimpotrivă, aș zice că ne face mai sensibili, pentru că plombele au termen de expirare.  Poate că ne-am născut cu bomboanele în brațe și nu mai suntem conștienți că trupul acesta nu se face sănătos cu tot ce vine din supermarket. Citisem că în Australia au fost distruse peste 3 milioane de batoane Snickers pentru că oamenii ar fi făcut alergie.

Este și dificil să ne înfrânăm pentru că o scurtă vizită la magazin stârnește toate papilele gustative și dacă mai vezi și reducere la ceva interesant îți trebuie multă ambiție să te oprești – decât dacă ai bani ficși.

Compromisul e dulce acum dar mai încolo tot te zdruncină. Deci, mister Snikers, adios amigo! 😀

 
4 Comments

Posted by on May 7, 2015 in Întâmplări, Informativ

 

Tags: , , , , ,

4 responses to “Snickers și vizita la dentist

  1. Lavinia

    May 7, 2015 at 5:49 pm

    Vai, știu și eu cum e cu durerile de dinți, deci chiar înțeleg prin ce ai trecut! Chiar că atunci facem juruințe și rugăciuni cum n-am făcut întreaga viață. E totuși o luptă apoi când ne dăm seama că… nici fără ciocolată nu merge. 😀

    Și acuma mi-am amintit că trebuie să-mi fac programare la chirurg… tot din cauza dinților.

    Anyways, sănătate multă la toată lumea! 🙂

     
    • Mihu

      May 7, 2015 at 6:56 pm

      Mă bucur că am amintit cuiva despre durerile ‘acelea’ 😀 Poate fi semn bun.

      Azi am sentimente mai proaspete în privința vizitei la dentist. Se pare totuși că mi-a murit nervul de la premolar și nu prea am simțit multă durere când a săpat printre dinți:D

      Ce pot să-ți urez? Să ai anestezie bună ?:D Multă sănătate, Lavinia!

       
      • Lavinia

        May 7, 2015 at 8:44 pm

        Mulțumesc! Ce-i drept, eu încă mai sper într-o minune, dar poate că minunea va veni într-un mod diferit decât îmi imaginez eu. 😀

        Baftă și ție cu premolarul! 🙂

         
      • Mihu

        May 9, 2015 at 6:07 am

        Multumesc. Minunea este dacã renuntãm la dulciuri:D. Toate cele bune!

         

Scrie părerea ta ...

 
