RSS

Ca să zâmbim..

04 May

Ai observat cât de mult face zâmbetul unui copil? Copiii şi îndrăgostiţii râd din orice lucru, vă spun sincer. Am observat asta atât de bine în ultimul timp, pentru că m-am înconjurat de ei 🙂 Poate că şi acesta este un lucru de luat aminte. Când ne lipseşte pofta de râs, poate că este mai bine să ne furişăm printre cei care sunt mai plini de viaţă.

tom-fletcher--zAm întâlnit un prieten azi, pe stradă şi l-am întrebat: “Cum sunt copiii? Aşa-i că te umplu de viaţă?”. Începuse să zâmbească şi imediat a scos telefonul să-mi arate poze cu pruncul plin de ciocolată pe guriţă. Am scos şi eu pozele din dotare, cu nepoţeii, şi eram amândoi numai zâmbet. 🙂

Voi vă daţi seama ce viaţă frumoasă poate avea un părinte, un părinte conştient de comorile de acasă?? O scriu cu indignare, pentru că pe blogul meu au fost multe căutări gen: “vreau să las copilul la orfelinat“. Oamenii sunt inconştienţi!!

Ia priviţi pe tipul de la McFly ce vesel este. Cu aşa părinţi, normal că ăştia mici se prăpădesc de râs 😀 Şi ce dinţişori heheee!

 
7 Comments

Posted by on May 4, 2015 in Amuzant, De apreciat!, Despre oameni, Familie

 

Tags: , , , , , , ,

7 responses to “Ca să zâmbim..

  1. anamaria

    May 4, 2015 at 8:30 pm

    Zambetul lor este cel mai frumos lucru din lume. Cuprinde toata inocenta, gingasia, tot ce e mai bun. Ai mei, mai ales cand se joaca impreuna, rad in hohote, din tot sufletul, un ras din ala molipsitor. Oricate probleme as avea nu pot sa nu rad cu ei. Fiecare dimineata incepe cu zambet de copil si astea sunt diminetile de care imi voi aduce aminte cu drag :).

     
    • Mihu

      May 4, 2015 at 9:03 pm

      Pãi exact asa îmi imaginez si eu viata. Ba chiar cred cã asemenea amintiri trebuie captate si în filmulete, tablouri, dar mai ales în inimi:)

       
  2. madmoisellesarcastique

    May 5, 2015 at 9:47 am

    Trebuie să fii pregătit pentru a fi părinte. 🙂 Cei care afirmă că mai bine îl lasă la orfelinat, sunt părinți ”accidental” ori imaturi!

     
    • Mihu

      May 5, 2015 at 6:07 pm

      Pããi bine zis asa. Au valorile rãsturnate dar au sanse sã-si revinã:)

       
  3. Lavinia

    May 7, 2015 at 5:52 pm

    Copiii dau culoare vieții! Nu știu cum pot unii să trăiască o viață alb-negru. :))

     
    • Mihu

      May 7, 2015 at 6:52 pm

      Ce-i drept, e chiar un râs colorat ce avem aici 🙂

       
      • Lavinia

        May 7, 2015 at 8:45 pm

        Cu cât mai colorat, cu atât mai bine. 🙂

         

Scrie părerea ta ...

 
