RSS

Râșnița și Internetul

16 Apr

Am fost în vizită pe blogul lui Lavinia și am văzut ceva ce merită redistribuire.

Screen Shot 2015-03-27 at 6.19.06 am-thumb-400x219-181104Cred că pe lângă nenumăratele beneficii ale tehnologiei, există și destule probleme cauzate de aceasta. Una dintre ele este scăderea comunicării autentice și a timpului pe care oamenii îl petrec offline.

Nu voiam să îmi cumpăr, fugeam și trăgeam de alții după mine să fugim, dar am cedat. De 4 luni am smartphone și simt că … mi-ar trebui o rășniță de-asta! 😀

 
Leave a comment

Posted by on April 16, 2015 in Amuzant, Familie

 

Tags: , ,

Scrie părerea ta ...

 
