RSS

Salvează apa! Închide robinetul!

09 Apr

gty_glass_of_tap_water_jt_121202_wblogDe vreun an de zile mi-am schimbat obiceiul și mă spăl seara pe dinți – am primit un sfat de la specialiști, chiar de la doi specialiști. Mă spălam doar dimineața și pe timpul nopții dădeau petrecere cariile. 🙂 Pe lângă recunoștința pe care mi-o oferă dantura, am mai câștigat 5 minute de cugetare . Mă gândesc intens la cele ce s-au mai petrecut pe parcursul zilei, ce discuții am avut, ce am uitat să fac sau ce am mâncat. Așa m-am surprins zilele trecute, tot cu gânduri multe, când deodată am observat că apa curgea de parcă ar fi fost pusă ca melodie de fundal. Am oprit-o și am început să mă mustru pentru risipă.

Cugetători suntem cu toții în momentul când ne spălăm pe dinți, dar de ce-am fi și risipitori? Ne gândim la probleme ale vieți în timp ce risipim tocmai ”cel mai” esențial ingredient al vieții: apa.

 Apa curge continuu. Și unde curge? În canalizare, iar de acolo urmează să fie recondiționată pentru următorul robinet! Ia, ca la asta nu te așteptai!

child-drinking-from-puddleDacă tot ne plac lucrurile noi și proaspete, de ce nu învățăm să le prețuim? Oare de ce? Eu, personal, am impresia că resursele de apă sunt interminabile, încât uit. Uit că unii beau apă din bălți, apă murdară. Am niște prieteni care au fost în tabere de copii în Mongolia unde situația cu apa este dificilă. În India, mi-a spus o altă cunoștință, nu se găsește apă la discreție și – nu știi dacă este infectă sau nu. Curând vom înfrunta aceiași situație la cât de neglijenți suntem.

De ce nu este clipul de mai sus vizionat de milioane de oameni? Este mai important mesajul melodiei lui Megan Taylor “all about that bass”?

Vă provoc să mai închideți robinetul. Este un pas.

 
Leave a comment

Posted by on April 9, 2015 in Cugetare, Provocare

 

Tags: ,

Scrie părerea ta ...

 
