RSS

Cântec de nuntă – “Lee Brice – I Don’t Dance”

27 Feb

Cezar, melodia aceasta este dedicație pentru tine, pentru că știu cum verifici blogul în fiecare sâmbătă în căutare de noutăți 🙂

Cezar este unul dintre cei mai vechi si buni prieteni pe care i-am avut. Cumva, în decursul vieții am învățat să păstrăm legătura, chiar dacă o perioadă din adolescență nu prea am avut lucruri în comun. Muzica și timpul petrecut împreună ne-au legat din ce în ce mai mult prietenia, iar de curând am primit însărcinare să îi fac playlist de nuntă.

Cred că prietenii care sunt în viețile noastre de mai mult timp sunt cu atât mai valoroși cu cât știm că decizia de a păstra prietenia este reciprocă. Adică să știi că cineva vrea să te păstreze aproape… este un gând de consolare de multe ori. Ne știm temerile, ne știm aspirațiile; dezamăgirile dar și reușitele, și împărțim motivele de rugăciune între noi. Și tocmai pentru că știu stări mai vechi de-ale lui, văd acum cum înflorește, știind că cineva îl alege pentru totdeauna ca să îi fie ajutor, prietenă, soție,..

lee brice i don't danceDe când cu pregătirile de nuntă îl văd pe Cezar în versurile din cântec, observ cum se schimbă de când o cunoaște pe Anca și mă bucur că a ajuns în starea aceasta de împlinire care este asemenea unui dans.  Îi doresc să nu uite de dansul sufletului lui de acum și la fel vă doresc și vouă, celor care aveți verighetele la mână. Păstrați prospețimea dragostei! => Sună fresh, ca în reclamele cu detergenți 😀

I’ll never settle down,
That’s what I always thought
Yeah, I was that kind of man,
just ask anyone

I don’t dance, But here I am
Spinning you around and around in circles
It Ain’t my style, but I don’t care
I’d do anything with you anywhere
Yes, you got me in the palm of your hand
Cause, I don’t dance

P.S. Cred că mi-ar prinde bine să mai primesc câteva recomandări printre comentarii :).

 

 

 
7 Comments

Posted by on February 27, 2015 in Love and marriage

 

Tags: ,

7 responses to “Cântec de nuntă – “Lee Brice – I Don’t Dance”

  1. dorotheaventer

    February 28, 2015 at 6:37 am

    Oh, cât de frumos! Felicitări prietenilor tăi! ^_^
    Mie îmi plac tare mult melodiile astea, poate te ajută. 🙂




     
    • Mihu

      February 28, 2015 at 11:57 am

      Mulțumesc Doroteea. Sunt frumoase, dar în special 3 și 4. Le-am trecut deja pe listă și mai am și altele care nu prea le împart cu alții. Sunt cam egoist cu privire la muzica bună 🙂

       
  2. narcisa73

    February 28, 2015 at 7:04 am

    Recomandari pentru cantece de nunta?… Sunt muuulte 🙂 Iti scriu doar cateva:
    – Michael W. Smith – Love of My Life, You Belong To Me, Somewhere Somehow, Forever Yours
    – Plumb – One Drop
    – NewSong – When God Made You, The Way You Smile
    – Newsboys – Something Beautiful
    – Britt Nicole – Through the Eyes of Love
    – Francesca Battistelli – Hundred More Years

     
    • Mihu

      February 28, 2015 at 11:04 am

      Multumesc, se potrivesc pentru nuntă. Mã mir totuși cã ați pomenit de cântecul celor de la Plumb, pentru că este atât de puțin cunoscut; credeam că nu-l mai știe nimeni afară de mine :D. Îmi place genul acesta muzical pentru că nu este chiar melancolic. Inimilor singuratice nu le prinde bine prea multă melancolie 🙂

       
      • narcisa73

        February 28, 2015 at 12:38 pm

        Am urmărit pe net câteva mostre ale unui prieten care filmează la nunţi şi una dintre ele avea pe fundal această melodie, “One Drop”. De acolo am “furat-o” 🙂
        Şi încă ceva… te rog să mi te adresezi la persoana a II-a singular 😀

         
      • Mihu

        February 28, 2015 at 12:59 pm

        Mă uitam la acel narcisa73, și îmi imaginez că este vorba de anul nașterii. 😀 Îți mulțumesc pentru încredere și pentru recomandări.

         
  3. narcisa73

    February 28, 2015 at 1:10 pm

    Nu eşti chiar departe de adevăr, numai că aceste două cifre reprezintă ziua şi luna în care m-am născut :)) Anul e ceva după 1980 🙂

     

Scrie părerea ta ...

 
