RSS

Scurt-metraj despre devotament

22 Feb

“Dragostea este mai mult decât un sentiment, este mai degrabă o acțiune “

blind devotionNu am descoperit nicio relație perfectă. Am căutat mult și sunt mereu în căutarea a astfel de cupluri, a astfel de exemple. Am observat, totuși, că cei mai aproape de o relație prefectă sunt cei care nu se lasă duși de valul sentimentelor ci de angajamentul de a iubi.

DEVOTAMÉNT s. n. Atașament sincer față de o persoană sau față de o cauză și hotărârea de a o servi în orice împrejurare și fără rezerve;

Sentimentele sunt ca norii – apar din senin și se pot disipa la fel de repede. Angajamentul este ca Soarele – răsare de dimineața și apune seara, doar pentru a-și relua ciclul următoarea zi; în plus, este acolo chiar și când sentimentele sunt nori negri de îndoială.

Clipul de mai jos este o ilustrație frumoasă a ceea ce înseamnă dragostea și merită răspândit, având în vedere felul în care este batjocorită dragostea în zilele noastre.

safe_image

 
11 Comments

Posted by on February 22, 2015 in Familie, Love and marriage, Mă inspiră, Provocare

 

Tags: , , ,

11 responses to “Scurt-metraj despre devotament

  1. dorotheaventer

    February 23, 2015 at 3:25 pm

    Am văzut și eu zilele trecute acest clip…m-a emoționat și totodată m-a pus puțin pe gânduri. Așa cum ai spus și tu, având în vedere felul în care este batjocorită dragostea în zilele noastre, ar trebui ca toți cei care spun că iubesc să vizioneze clipul…

     
    • Mihu

      February 23, 2015 at 7:09 pm

      Hmm, esti mai in tema decât mine. Eu abia l-am vãzut ieri..si chiar cred cã este provocator. Doar cã o altfel de provocare:)

      În zilele noastre toti renuntã prea repede. Unii nici nu mai au curaj sã iubeascã. Vremuri grele.

       
      • dorotheaventer

        February 23, 2015 at 7:25 pm

        Unii nu mai au curaj, iar alții nu știu cum să iubească.

         
  2. dorotheaventer

    February 23, 2015 at 3:29 pm

    Reblogged this on Gânduri de la inimă la inimă and commented:
    Diferența dintre sentiment și angajament.
    Vizionați vă rog acest scurt-metraj. Merită! 🙂

     
  3. Lavinia

    February 24, 2015 at 9:33 pm

    Yeey! 😀 Am vazut si eu clipul de cateva zile si tot imi ziceam ca trebuie sa-l postez,dar am fost prea aglomerata si am uitat. Ma bucur că sunt unii mai prompți ca mine! 🙂 E superb clipul! Aaa, si comparația cu soarele și norii e foarte faină! Great job!

     
    • Mihu

      February 24, 2015 at 10:28 pm

      Multumesc Lavinia :). Cred cã am si eu zeci de chestii pe care as vrea sã le postez sãptãmânal, dar nu am timp. Chiar nu am. Iar pe telefon nu prea mã risc.

      E trist când uitãm a le recomanda. Putem umple timpul altora cu ceva diferit de ceea ce se recomandã în mod obisnuit:)

       
      • Lavinia

        February 25, 2015 at 4:05 pm

        Si sa umplem lumea virtuala de lucruri bune! 🙂

         
      • Mihu

        February 25, 2015 at 5:32 pm

        Corect! Asa mi-am propus si eu:)

         
  4. Lavinia

    February 24, 2015 at 9:37 pm

    Reblogged this on Ecouri and commented:
    Dacă tot a fost azi Dragobetele… ceva despre dragostea adevărată, că de falsuri e plină lumea. Asta n-are 50 de nuanțe, e doar una, dar e reală. Să fiți iubiți! 🙂

     
  5. teofanadavid

    March 7, 2015 at 10:41 pm

    este batjocorita dragostea sentimentala deoarece asa cum spunei, dragostea e mai mult decit sentimente, e actiune,… fapte,dovezi,…..
    doar dragostea sentimentla e de obicei prosteala si fraiereala curata adica doar sentimente si vorbe,…
    logic ca asa ceva nu-i treaba serioasa,….

     
    • Mihu

      March 8, 2015 at 7:35 pm

      Cred cã este nevoie de sentimente, dar si pe acestea tot noi le controlãm. Depinde de felul cum alimentãm – zic eu. Nu am asa multa experientã..

       

Scrie părerea ta ...

 
