RSS

Glume care se mai fac

14 Jan

Poţi justifica anumite glume pe seama adolescenţei, a copilăriei – adolescenţa este tot o copilărie, dar mai prelungită -. Un om matur înţelege nevoia de maturizare a copiilor şi nu este atât de strict în a-i judeca.

Dar când vezi oameni, de natura celui de mai jos, care cresc cu mintea de copil îţi dai seama de tragedia situaţiei. Un om matur cântăreşte implicaţiile faptelor sale, un copil – nu prea! Sau poate că oamenii precum cel din video nu sunt imaturi ci rău intenţionaţi.

straight faceEste regretabil că şi caracterul ni-l modificăm, facem compromisuri cu privire la principii, ucidem decenţa şi bunul simţ, atunci când nu punem stop plăcerilor greşite. Să nu fiu ipocrit! Să nu fiu! Alte dăţi am râs şi eu la astfel de clipuri, dar de data aceasta “nici n-am clipit”. Trebuie să fie momente în viaţă când decidem nu doar să evităm prostia, ci să punem plancarde ca să o evite şi alţii.

Am tras concluzia că societatea noastră încurajează pe tineri să rămână adolescenţi, să se distreze fără să le pese de consecinţe. Şi chiar cântecul spune “Tânăr vreau mereu să fiu, să trăiesc aşa cum ştiu“, de ce să mă mir?

Să nu-ţi pese de părerile altora? Să trăieşti aşa cum ştii? Aşa ca în clipul de mai jos?

 
4 Comments

Posted by on January 14, 2015 in Aşa NU!, Critică, Despre oameni

 

Tags: , , ,

4 responses to “Glume care se mai fac

  1. anamaria

    January 15, 2015 at 1:29 pm

    …astea-s glume de prost gust si trebuie sa-ti lipseasca ceva:o doaga, 7 ani de-acasa si ma opresc aici ca sa nu zic mai mult. Au vazut de prea multe ori Jackass, doar ca aia sunt platiti bine ca sa faca asemenea glume…

     
    • Mihu

      January 16, 2015 at 8:10 pm

      Stii cât de multi sunt? Dinãstia, jackasi? 🙂 Chiar mã gândeam la cat de usor se raspandeste comportamentul nerusinat, si cu ce tupeu… Ne obisnuim si-l acceptãm ca fiind acolo, un umor prost, dar nu pentru noi. Dar cresc generatii de copii cu asemenea clipuri si au impresia ca e normalul. Si copiaza…
      Nu ne face asta putin mai vinovati?

       
  2. anamaria

    January 17, 2015 at 7:25 am

    Stiu ca sunt multi, dar eu sunt foarte selectiva si cu cat am inaintat in varsta m-am inconjurat de oameni de calitate . Cat despre generatiile care vin, asa cum am spus si in povestirile de pe blog, am format un copil cu prea mult bun simt, cuminte si prea bun pentru lumea in care traim. Dar asa am ales eu sa-i formez.

     
    • Mihu

      January 17, 2015 at 2:17 pm

      Foarte bine faci! Apreciez asta la tine, şi la cei care fac la fel 🙂
      Eei, durerea mea este că nu se promovează destul decenţa. De-asta comentasem aşa. 🙂

       

Scrie părerea ta ...

 
