RSS

Mult curaj la început de an!

01 Jan

Şi eu sunt obosit de urările mai superficiale de Marile Sărbători, dar azi am primit apel de la familie care m-a provocat.  Printre vocile preţioase pe care le-am auzit a fost vocea lui mămaia. Mi-a urat sănătate şi pace sufletească. “M-ai nimerit”, i-am zis cu o voce răguşită şi nasul bine înfundat. Chiar dacă ştiam urarea asta, am fost impresionat de ea pentru că îi pasă.

Cred că simţim cu lejeritate când cineva este interesat de noi, ori când doar urmează tradiţia urărilor. Şi ce bine ar fi să ne pese mai mult!

De aceea nu vă doresc succes în toate planurile voastre, pentru că toţi tindem să fim egoişti, dar vă doresc curaj în dorinţele bune, care privesc şi pe cei de lângă. Să preţuiţi mai mult oamenii decât lucrurile, prezenţa familiei decât televizorul+laptop+smatphone şi o gândire cât mai curată!  Dumnezeu să ne ajute la aceasta! 🙂

Pentru cei care încearcă “să schimbe lumea în bine”: mult curaj pe mai departe!

courage-to-lose-sight-of-the-shore

 

 
5 Comments

Posted by on January 1, 2015 in Muzică bună

 

Tags: , ,

5 responses to “Mult curaj la început de an!

  1. anamaria

    January 1, 2015 at 9:17 pm

    Frumos spus! Numai bine in noul an!

     
    • Mihu

      January 1, 2015 at 9:28 pm

      Mulţumesc! Numai bine să facem!:D

       
  2. Lavinia

    January 2, 2015 at 7:39 pm

    Asemenea și ție! Frumoase urări. Iar curajul e esențial dacă vrem să trăim ceva mai mult decât o viață mediocră.

    Îmi place vorba bunicii tale „pace sufletească”, pentru că fără pace viața e un chin. Să ai pace! 🙂

     
  3. Manu

    January 6, 2015 at 12:58 pm

    La multi ani, Mirel! Un an cu Domnul aproape, sa fii linistit slujindu-L cu bucurie…
    Si… asteptam mai des articole de la tine. Cu o gandire curata!
    Manu 🙂

     
    • Mihu

      January 7, 2015 at 4:25 pm

      Heei, mulţumesc. 🙂 La mulţi ani şi ţie, Manu!

      Mă bucur să te “văd” pe aici şi chiar sper să am mai multă inspiraţie şi mai multe adevăruri de oferit 😀

       

Scrie părerea ta ...

 
