RSS

Ţi s-a întâmplat s-aştepţi?

27 Dec

waiting forŢi s-a întâmplat vreodată …

Să stai în gară,

Să-aştepţi un tren şi tocmai el să nu apară?

Să le tot numeri,

Să priveşti,

Dezamăgit să dai, apoi, din umeri..

 *

Ţi s-a ‘ntâmplat să vezi cum oamenii grăbiţi

Se pregătesc să urce,

Fericiţi,

Îndată să-ajungă la ai lor

Să-mbrăţişeze, să iubească,

pe cei de care le e dor?

*

Să-aştepţi, când orele-s trecute,

Să taci, în timp ce lent răsufli,

E totul o teribilă-ncleştare

Între voinţă şi răbdare

*

Când sufletul rezistă,

Credinţa, când, nici ea nu moare

E loc de un miracol,

Unul mare.

 
3 Comments

Posted by on December 27, 2014 in Muzică bună, Poezie

 

Tags: , , ,

3 responses to “Ţi s-a întâmplat s-aştepţi?

  1. Lavinia

    December 28, 2014 at 9:21 pm

    Frumoase versuri! Cât despre răbdare… FERICIT e cine-o are! 🙂
    Și legat de așteptare, este o poezie foarte faină: http://www.resursecrestine.ro/poezii/22819/asteapta

     
    • Mihu

      December 28, 2014 at 9:49 pm

      Mulţumesc! Fericit, fericit! Aşteptarea este greoaie în multe domenii.
      Îmi place ce ai trimis. Ştiam poezia, dar mă bucur că mi-ai amintit de ea. 🙂

      Când privirea este prea mult pe jos, vedem lucrurile prea grele, dar ochii obişnuiţi să privească Sus văd problemele mai mici.

       
      • Lavinia

        December 28, 2014 at 10:18 pm

        Cu plăcere!

        De retinut ultimul paragraf! 🙂

        Ce am observat eu, cel putin in dreptul meu, e că îmi pierd răbdarea și încep să-mi pierd credința când uit Cine e Dumnezeu CU ADEVĂRAT. De asta, e vital să privim mereu și mereu în Cuvântul Lui… să nu cumva să ne trezim că ne închinăm propriei noastre idei despre Dumnezeu.

         

Scrie părerea ta ...

 
