RSS

Întâlnire neaşteptată. Biciclistul şi ursul.

03 Dec

bear-chases-bikerAsta da scenă de groază! Am stat incredibil de tensionat iar, la secunda 54, am strigat cum strigă microbiştii la meci când echipa favorită riscă să primească gol. Veţi vedea de ce.

Să vezi ‘bucata aia mare de blană şi plină de colţi’ tropăind spre tine nu-i de bine; de aici şi respiraţia sufocantă a păţitului. Şi ce urs!! Dacă mai aveam ezitări până acum, că aş putea să fug, să scap de urs, acum mi-e clar că nu.

Este frumos să te plimbi cu bicicleta prin pădure, dar dacă nu ai zile te papă ursul! 😀

Update! 7 decembrie,

După mai multe dezbateri, am fost convins că filmuleţul este trucat. Se pare că este şi unul real, în comentariile de mai jos! 🙂

 
17 Comments

Posted by on December 3, 2014 in Amuzant, Sport

 

Tags: , , ,

17 responses to “Întâlnire neaşteptată. Biciclistul şi ursul.

  1. anamaria

    December 4, 2014 at 11:16 am

    eu muream pe loc, din secunda in care vedeam ursul:))))

     
    • Mihu

      December 4, 2014 at 3:42 pm

      Dar nu ştiu dacă merge tactica “mortului” :))

       
  2. TJ

    December 6, 2014 at 9:28 am

    Da’ faptul că filmuleţul e fake nu se bagă de seamă…nu? E fals. Un urs te ajunge în 5 secunde. BRUSC. Deci în maxim 10 eşti mort. Sănătate…

     
    • Mihu

      December 6, 2014 at 3:10 pm

      Scuze, nu mă pricep la modificări video şi mie chiar îmi pare autentic. Poţi să-mi explici unde e fake, te rog?
      Secunda şi explicaţia?:)

       
  3. TJ

    December 6, 2014 at 5:48 pm

    Ursul nu face parte din decor. În rest, toul este autentic. Doar ursul e din cu totul alt decor. Se vede cum ursul este mult mai clar conturat decât restul filmării, apare mai viu colorat şi dacă rulezi filmul cu atenţie frame cu frame, observi pixelii din jurul lui. Şi mai apoi, un urs aleargă mai repede decât un cal. Cumva crezi că nu reuşeşte să prindă un biet biciclist care merge cu un maxim de 30 la oră prin pădure, off road? Sunt biciclist, şi ştiu cu ce viteză poţi merge prin pădure 🙂 În 5 secunde, hai 10, ursul era călare pe bicicleta lui 🙂
    Uite un pic de urs viteză…

     
    • Mihu

      December 6, 2014 at 7:00 pm

      Scuze, pentru o secundă chiar te-am crezut. Dar partea cu “ursul aleargă mai repede decât calul” mi s-a părut greu de crezut pentru că de vreo trei veri am ca hobby echitaţia, şi am călărit şi pe dealuri .. cu viteze mai mari de 25 km/h. Aşa că am făcut cercetări.

      Uite, pe site-ul acesta scrie ceva de viteze. Ori se înşeală ei, ori .. http://www.speedofanimals.com
      . Acolo scrie că viteza maximă la usul brun este de 35 km/h, iar la grizly de 56km/h (cel din filmuletul … impresionant pus de tine). Viteza maximă la cai este de 88 km/h. Iar viteza maximă pentru bike downhill, din câte m-am documentat, este de 70 km/h *(bănuiesc că la pantă abruptă), dar media este 30 mile/h (48 km/h).

      Apropo, de câţiva ani obişnuiesc să fac downhill regulat. Şi alte curse de drum lung cu bicicleta. Am luat locul 7 la o competiţie judeţeană. Ce pot să spun despre downhill este că depăşeam cu mult 35 km/h pe anumite porţiuni, mai ales în vale.

       
      • TJ

        December 7, 2014 at 6:16 am

        S-a discutat problema cu ursulache din filmuleţ şi pe alte site-uri…e făcut în CGI…un soft, presupun. Iar aici nu e freeride, în nici un caz. Aici este pe plat, nu la vale…Şi mai apoi, dacă o bicicletă îţi salvează viaţa, o laşi de căruţă când dai de prima cracă în drum şi te ascunzi după un pom? TU ai face asta când ai un urs în spate? EU nu. Multe filmuleţe din astea sunt fake pe YouTube şi peste tot…cu OZN-uri, cu stafii, cu zombie…şi tot aşa…Se distrează lumea şi face bani, are totuşi 8 milioane de vizualizări pe tube…Trăim în era falsului…:)
        Uite ceva adevărat tot cu urşi şi biciclişti, fii atent la reacţiile oamenilor aici. Îţi garantez că dacă vedeai un urs ţipai din toate puterile, nu tăceai mâlc, ca protagonistul din filmuleţul nostru…Şi ia gândete-te la filmul “Avatar” de ex….ţi s-a părut foarte real…nu? 🙂

         
      • Mihu

        December 7, 2014 at 8:14 am

        Da, ce-i drept, am găsit filmuleţul acesta în aceiaşi zi şi mi s-a părut autentic, tocmai pentru că s-au aruncat ca nebunii la vale. Imaginează-ţi cum ar fi să facem asta! :))
        Ai dreptate. Eu aş sări în pom fără să mă gândesc de două ori.

        Făcuseră unii reclamă la o marcă de ghete, şi regizaseră că unul aleargă pe apă- Părea atât de credibil, tocmai pentru că erau dotaţi cu filmare profesională şi un cadru de lemn pe sub apă. Atunci m-am informat repede şi am descoperit păcăleala – era pentru a-şi face reclamă. Dar aici nu m-am gândit că ar avea motive să modifice, decât dacă este prea narcisist şi vrea atenţie. Dar cine l-ar mai admira după ce-şi bate joc de toţi? .

         
      • TJ

        December 7, 2014 at 8:27 am

        Şi mă uitam mai atent, dacă tot discutam cu tine, la creanga aia de copac din drum. E loc pe lângă ea, pe stanga, pe dreapta pe deasupra fără probleme. Deci nu ai nici un motiv să-ţi arunci bicicleta şi să fugi 🙂 Şi apoi împuşcăturile…care vin, al naibii, exact la momentul potrivit…Şi culmea, după ce fuge ursul, nu se mai aude nici una 🙂 Prea tare, prea ca la ţară 🙂

         
  4. TJ

    December 6, 2014 at 5:53 pm

    Şi mai apoi, scrie în titlu filmare cu GoPro 🙂 Asta nu e GoPro nici cât negru sub unghie, GoPro filmează 1080p şi are o foarte mare stabilitate. Multe lucruri pe planetă nu sunt ceea ce par a fi…:) Vorba cuiva: “Cine citeşte, să înţeleagă”….

     
    • Mihu

      December 6, 2014 at 7:03 pm

      Cât despre filmare, este posibil să fie trucată. Eu deocamdată nu sunt convins. Ar însemna să fi înscenat totul, mai ales cum se uită de vreo trei ori în spate, şi gâfâiala … pare naturală. Deci nu ştiu. Nici nu te contrazic (decât cu vitezele, cum ţi-am scris mai sus 🙂 . Dacă e trucată, tipul a fost nesimţit tare!

       
  5. TJ

    December 6, 2014 at 5:56 pm

    Şi chiar că ai pomenit mai sus de “tehnica mortului”. E cea mai mare tâmpenie şi greşeală să faci aşa ceva în faţa unui urs. Am auzit de multe ori idioţenia asta. Ursul nu îţi face nimic, doar se suie pe tine cu labele din faţă şi te va tipări de 2-3 ori. Şi nu trebuie să-ţi mai spun ce se întâmplă când se pun 250 de kile de carne cu gheare pe tine. Trebuie tupeu la urs. Nu fugă, nu mort. Dacă ai fugit, te hăituieşte. Să ne auzim cu bine, fără ursulache pe cărări 🙂

     
  6. TJ

    December 7, 2014 at 8:07 pm

    Tocmai dă la Antena3 despre exact acest filmuleţ…şi bineînţeles că ei, cei care lucrează cu media şi filme, şi-au dat seama că e doar un trucaj. 🙂

     
    • Mihu

      December 7, 2014 at 8:40 pm

      Hei, asta da coincidenţă! :)) Eu ţi-am dat ţie dreptate, când ai spus de reacţia cu creanga. Am să scriu în update.

      Problema e că dacă îmi aduceai ca argument Antena 3 , înainte de alte argumente, nu te luam în seamă. De la ultimele minciuni de când cu alegerile, nu mai am încredere mai deloc în televiziune, în special în Antene..

       
  7. TJ

    December 8, 2014 at 8:59 pm

    :8 Nici nu trebuie să ai. Religia şi Televiziune, mass-media în general sunt cei mai mari duşmani ai omului şi celel mai mari căi de manipulare a maselor. Doar ţi-am zis că şi ei, referindu-mă strict la “Cazul Ursulache contrafăcut”, au sesizat că e fake. Chestia că acest filmuleţ are deja vreo 9 milione de vizualizări pe Tube. Iar cel care l-a fabricat, bazându-se foarte bine pe credulitatea şi naivitatea tipic umană (asta nu se va schimba niciodată), a intuit bine şi face bani foarte frumoşi de pe urma asta. Vorbim aici de mii de euro sau dolari. Şi se adună alţii bani cu fiecare vizualizare. A ştiut omul ce face şi il admir pentru asta…:)

     
    • TJ

      December 8, 2014 at 9:00 pm

      Scuze de greşeli, abia am venit de la muncă şi sunt obosit, am scris la repezeală şi nu am mai corectat. Sunt român şi mă dor greşelile, chiar dacă sunt ale mele…:)

       
    • Mihu

      December 10, 2014 at 9:38 am

      Îți dau dreptate la afirmația de mai sus, cu manipularea mass-mediei. Observ că uneori se întâmplă din neatenție, dar foarte rar.

      Cât despre religie, încuviințez că sunt dezgustat de cei care manipulează. Eu sunt mai de modă veche și am credința în Dumnezeu activă. Dar Dumnezeu nu ne cere să fim proști și să înghițim manipularea. 🙂

       

Scrie părerea ta ...

 
