RSS

Tăcerea de două minute.

10 Nov

Zilele acestea, în Anglia, se comemorează vieţile celor care au murit în Primul şi al Doilea Război Mondial. O zi specială pentru ca poporul să-şi amintească ceva: libertatea pe care o au acum există pentru că alţii s-au străduit s-o păstreze. Momentul culminant este atunci când toată Anglia tace timp de două minute ca semn de respect.

queen remembrance day11 November is known as Armistice Day, Remembrance Day or Poppy Day. This year takes on added significance as it is the centenary of the outbreak of the First World War.

During the First World War, on the 11th hour of the 11th day of the 11th month in 1918, the guns of the Western Front fell silent after more than four years of continuous warfare. In many parts of the world, people observe a two-minute silence at 11am on 11 November.

Sursa: Visitlondon.com

Chiar şi la biserica unde am mers, departe de Londra, am avut acele 2 minute de tăcere. Mi-a plăcut ce a amintit pastorul, anume că pentru libertatea sufletelor noastre de sub păcate a murit Hristos, Eroul credinţei creştine.

La ce m-am gândit în tacerea aceea?

Da, merită respect oamenii care au luptat pentru libertatea şi protejarea ţării şi mai ales cei care au murit în luptă. Eu m-am gândit la românii care au făcut revoluţie, la curajoşii aceia care au spus Nu! comunismului.

M-am gândit apoi şi la miile de români (la cei decenţi) care au protestat Sâmbătă împotriva nedreptăţii manifestate de conducătorii ţării noastre…. Şi aceştia merită respect pentru că şi-au lăsat comfortul acasă!

Să-ţi aminteşti de curajul unora e semn bun. Te pregăteşte pentru viitoarele cazuri când , poate, va fi nevoie de eroismul tău!

 
1 Comment

Posted by on November 10, 2014 in De apreciat!, Informativ

 

Tags: , , ,

One response to “Tăcerea de două minute.

Scrie părerea ta ...

 
