RSS

Toamna şi decenţa

09 Nov

Visez la o lume a decenţei, o lume care să promoveze ceea ce este frumos, decent, ce este adevarat, ce este vrednic de cinste, ce este drept, curat, vrednic de iubit!

Cu vreo 4 ani în urmă se întâmpla că eram în maşină cu trei dintre surorile mele şi fratele meu. Era o vreme tomnatică şi, pe măsură ce copacii se dezbrăcau de frunzele lor uşoare, tinerele fete începuseră să îmbrace hainele greoaie de toamnă. Priveam pe geamul maşinii şi deodată gura mea a vorbit cu admiraţie: “Ce frumoase sunt fetele toamna!”. Surorile mele au pufnit în râs în urma cuvintelor care tocmai zdrobiseră liniştea din maşină. M-au ţinut minte multă vreme pentru vorba aceasta!

toamna decentaAm stat mult să le explic la ce mă refeream. Era vorba despre decenţă! Mie îmi place decenţa la nebunie şi o cred mult mai atrăgătoare decât obrăznicia pe care o înfăţişează muuuuulte tinere pe timp de vară.

Fetele care se îmbracă decent sunt acelea demne de admirat, fetele care aleg să păstreze frumuseţea trupului doar pentru bărbatul care le va fi soţ pe viaţă acelea sunt demne de respect, fetele care aleg să evidenţieze un suflet frumos şi un chip frumos – acelea sunt preţioase. Celelalte se vând ieftin! Şi, mă bucur că nu sunt singurul “nebun” care gândeşte aşa!

 

 
3 Comments

Posted by on November 9, 2014 in Cugetare, De apreciat!, Provocare

 

Tags: , ,

3 responses to “Toamna şi decenţa

  1. Emma

    November 17, 2014 at 2:55 pm

    Frumos scris. Si dureros de adevarat.

     
    • Mihu

      November 25, 2014 at 10:28 pm

      Păi scrie şi tu, şi încetul cu încetul începe lumea să privească altfel:)

       
      • Emma

        June 24, 2015 at 12:54 pm

        Poate că scriu..

         

Scrie părerea ta ...

 
