RSS

Iohannis despre familie!

07 Nov

iohannis-foto1Am evitat să fac politică pe blog, şi nici nu voi face. Doar că îmi place să admir oamenii care ştiu să preţuiască valorile fundamentale ale vieţii, cum ar fi căsnicia.

De exemplu, pentru mine ar conta să ştiu în conducerea ţării un preşedinte care pune la loc de cinste familia. Recent am aflat despre celălalt candidat că este divorţat de prima soţie. Iată ce spune Iohannis în autobiografia sa:

Este foarte uşor ca doi oameni tineri să se placă şi să se îndrăgostească, şi asta mi s-a întâmplat şi mie cu soţia mea. Am fost un cuplu de îndrăgostiţi mulţi ani. A durat mult până când ne-am căsătorit. Ne-am cunoscut la 22 de ani şi ne-am căsătorit pe la vreo 29.

Am trecut de pragul de 25 de ani de când suntem căsătoriţi şi acum cred că pot să spun arta nu este de a te îndrăgosti, ci de a menţine dragostea vie pentru mult timp. Acesta este un lucru pe care trebuie să vrei să‑l faci, însă multă lume nu-l face, nu se străduieşte. Şi atunci apare această rată fenomenal de mare de divorţuri.

A fi îndrăgostit este o fază care trece, mai devreme sau mai târziu. Însă ca să rămâi lângă cineva trebuie să îţi doreşti să consolidezi familia şi să treci peste toate dificultăţile.Să treci intenţionat, fiindcă să abandonezi este uşor. Abandonul este cel mai facil lucru, peste tot: şi la serviciu, şi în căsătorie, şi în politică.

Sursa: oradesibiu.ro

 
26 Comments

Posted by on November 7, 2014 in De apreciat!, Despre oameni

 

Tags: ,

26 responses to “Iohannis despre familie!

  1. alinalerca

    November 7, 2014 at 9:39 pm

    wow..a scris Iohannis asta?! Sunt surprinsă 🙂

     
    • Mihu

      November 8, 2014 at 1:17 am

      Păi a scris o carte “pas cu pas”. E deștept după cum scrie:-) 🙂

       
    • Un simplu om

      November 16, 2014 at 8:09 am

      si eu

       
  2. Th3Lov3OfG0d

    November 9, 2014 at 9:35 am

    Reblogged this on Priveste In Sus.

     
  3. Vali

    November 10, 2014 at 6:04 am

    Eu cred ca a scris Dl Iohanis , deoarece este un om cu frica de Dumnzeu si cred cu tărie ca nu este doar opinie publica ci una din valorile sale de caracter. Celălat candidat abea așteaptă sa legalizeze căsătoriile homosexuale, vai de noi unde vom ajunge

     
    • Mihu

      November 10, 2014 at 12:36 pm

      Nu ştiu dacă vrea neaparat să legalizeze astfel de căsătorii, dar este în stare.
      Eu promovez ce consider bun şi din declaraţile + articolele citite despre domnul Iohannis, pot sa spun că sunt impresionat.

       
      • Corina

        November 15, 2014 at 8:35 am

        Asta am constatat si eu, fapt pentru care il votez!!!!!!!!!!!

         
    • Mihu

      November 11, 2014 at 12:47 pm

      Mulţumesc. Am citit abia ieri despre ştirea aceasta şi mi-e teamă să-mi spun părerea acum..
      Tare mi-e teamă că oamenii votează candidatul care le-a oferit plasa cu alimente..

       
    • sss

      November 11, 2014 at 11:04 pm

      ok dar patriarhul si toti nenorocitii lui de popi care condamna asta,de ce trimit prostimea sa-l voteze in masa….

       
      • Mihu

        November 11, 2014 at 11:47 pm

        Păi nu neg că există disconcordanţe ci mai mult mă abţin să nu-l vorbesc de rău pe domnul Ponta. E un om cu slăbiciuni.

        Regret că mulţi îl votează ca preşedinte, chiar regret! Dar nu vreau să jignesc pe nimeni. Ah.. ce-mi muşc limba!

         
  4. Eugenia

    November 11, 2014 at 5:06 pm

    Om cu principii inalte

     
    • Mihu

      November 11, 2014 at 11:29 pm

      Din ce putem vedea şi din dovezile actuale, cam asta se poate înţelege. Deşi nu trebuie exagerare, pentru că vor fi momente când va scăpa o vorbă rea la supărare sau alte idei.

       
  5. mariusteodoru

    November 12, 2014 at 9:19 pm

    Reblogged this on MariusTeodoru's Blog.

     
  6. nicu

    November 15, 2014 at 10:11 am

    eu sunt din diaspora si mi se pare ca deja a scapat prea multe cuvinte la adresa noastra

     
  7. Raluca

    November 15, 2014 at 11:19 pm

    E f frumos ce a scris Dn Iohanis, dar ăsta nu înseamnă ca legalizarea prostituției sau a căsătoriilor homosexuale nu ar trebui sa existe la noi. Fiecare om își alege singur destinul, câteodată viața e f complicată nu e suficient sa vrei sa faci ca relația să meargă. Nu e un criteriu după care se alege un președinte, așa ne putem lega de copii. Copii sunt viitorul, pot afirma cu aceeași simplitate în gândire, ce poate înțelege Dn Iohanis despre o familie când el nu are copii? Dar nu ar fii corect. Argumentele sake ar trebui sa fie legate de situația economică și politică a țării, ceea ce din nefericire nu prea stăpânește. Eu nu țin cu Ponta dar am pretenția ca această luptă electorală sa nu fie ca o dispută în curtea școlii. Și pana acum ăsta am fost, inclusiv cu aceasta afirmație a Dn Iohanis.

     
    • Mihu

      November 17, 2014 at 2:59 pm

      Buna Raluca. Un lucru este să vrei să ai copii şi să nu poţi (…) şi altul este să alegi să te căsătoreşti cu o persoană de acelaşi sex.
      Oh, despre căsătoriile homosexuale nici nu vreau să încep. Mi-e ruşine că lumea a ajuns până aici! 🙂

       
  8. Un simplu om

    November 16, 2014 at 8:13 am

    Daca scrie la fel de repede precum vorbeste ..cred ca a avut nevoie de 5 luni sa scrie acest articol :)))

     
    • Mihu

      November 17, 2014 at 7:46 pm

      Domnule Timi, eu prefer un om care să vorbească mai puţin şi să facă mai mult bine, un om care să-şi calculeze vorbele înainte de a le rosti. De fapt, vorbăreţii, aceşti palavragii sunt foarte cunoscuţi pentru exagerări şi minciuni. Hai să nu judecăm un om după viteza vorbelor lui.

       
  9. Elisa

    November 17, 2014 at 7:29 am

    Toate tarile vor legaliza casatoriile homo, pentru ca asa se dicteaza de sus….

     
    • Mihu

      November 17, 2014 at 3:02 pm

      Eu văd că depinde şi de conducătorii ţărilor respective:) . Adică încă sunt multe ţări care n-au legalizat asta. De ce să fim pesimişti?

       
  10. Mariana

    November 17, 2014 at 8:21 am

    Bravo Domnule!!!!!!!

     
  11. Adina Sandau

    November 17, 2014 at 7:24 pm

    O familie fara copii nu este mai putin demna decat una cu copii. Nu ne-a dat tuturor Dumnezeu aceleasi daruri. Importante sunt dragostea si principiile care stau la baza unei casatorii, bazate pe respectul reciproc si pe decizia personala de a ramane consecvent acestora, indiferent de circumstantele vietii. Am cunoscut cupluri fara copii, in care “sotia” primea rasfaturile din partea sotului intr-o maniera putin cam egoista, dar am cunoscut si familii unde atentia si iubirea ambilor soti era atat de larga si cuprinzatoare fata de copiii si nepotii altor membri ai familiei, incat acestia se simteau mai apropiati de ei decat de proprii lor parinti. Doamna Iohannis, de ex.,este o profesoara foarte iubita si apreciata de elevii sai…Cu siguranta stiu ei de ce!
    In privinta casatoriilor unisex sunt absolut convinsa ca nu avem nevoie sa legiferam asa ceva, aceasta nu se numeste altfel decat PACAT. Pentru cine doreste lamuriri ar fi suficient sa-si lectureze, cu atentie, cateva pasaje biblice foarte clare si revelatoare: Romani 1:18-32 (Noul Testament). Si daca cineva nu pricepe, mai clar de asa, explicata starea omenirii din partea lui Dumnezeu, nu exista! Un stat de drept si un presedinte pot si trebuie sa aiba capacitatea de a se opune pacatului, care altfel, legiferat si aprobat, duce la pierderea identitatii nationale si la pierderea binecuvantarii divine. Aceasta ar insemna asumarea unui dezastru pe toate planurile; moral, spiritual,social, material etc. Deci conteaza pt fiecare alegerea!

     
    • Mihu

      November 17, 2014 at 7:48 pm

      Frumos răspunsul tău, Adina. Sper să îl citească şi Raluca…

       

Scrie părerea ta ...

 
