RSS

ReMoved – cei care suferă în ascuns

04 Oct

removed adoption“It would be impossible to fully understand the life and emotions of a child going through the foster care system, but this short narrative film portrays that saga in a poetic light, with brushes of fear, anger, sadness, and a tiny bit of hope.” -Santa Barbara Independent

“I am unseen, I am unheard, I am unwanted”. – ce cuvinte grele!

Mã întreb adesea: “oare cât de des văd problemele altora?”, pentru că și aici este vorba de un antrenament. Dacă tot cu nasul în planurile și visurile mele am rămas, cu siguranță nu mai am timp să mă gândesc la copiii din orfelinate.

Am început să cunosc poveștile unor dragi copii din centre/orfelinate și chiar păstrez legătura cu unii dintre ei. Sunt atât de închiși în problemele lor, uneori. Au rămas fără prieteni de atâtea ori și nu au speranțe mari. Fetele își vând sufletul, la pachet cu trupul, în speranța că primesc vreo siguranța …. dar rămân de rușine – ce bine le-ar prinde niște prietene mature, care să le îndrume..

Gândește-te..

Și tu ai fost depresiv și lipsit de speranță cândva. Dar poate ai avut alte avantaje în viață. Dacă te nășteai într-o familie care nu te vrea? Sau o familie care să nu aibă timp de tine și care te desconsideră? Te-ai gândit vreodată că unii chiar au motive serioase să se creadă nedoriți, părasiți?

Și apoi..

alone singuratatea depresia copiluluiDe ce nu cauți să fii prieten pentru astfel de copii? Sunt atâtea centre de copii care ar putea primi vizite.

De ce nu alergi la un maraton pentru susținerea centrelor care se ocupă de copii abandonați? Am citit că la Galați se organizează ceva, la București a fost așa ceva, pe la Cluj sunt astfel de posibilități…

De ce nu donezi niște bani, dacă ai în plus? Chiar niciodată nu ai în plus? Sincer, îți mai amintești de Scrooge?

  Dragă cititorule, verifică cu grijă ce este în inima ta. Dacă nu ai mai plâns de mult pentru suferința altuia ești prea egoist.

Deobicei aceștia mai bogați sau cu statut social mai bun tind să viseze doar pentru ei; Ahh, dar și narcisiștii care mereu caută să adune like-uri pe Facebook.

 
Leave a comment

Posted by on October 4, 2014 in Cugetare, Despre oameni, Familie, Meditaţie

 

Tags: , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
