RSS

Care este jobul cel mai important?

02 Oct

Care este jobul cel mai important?

Seara trecută am avut o experiență frumoasă. Am avut un musafir interesant despre care auzisem că lucrează în armata marină ( sau Uk Navy). Întâmplător este cumnat cu sora mea, așadar am profitat de ocazie pentru a-mi îmbunătăți cunoștințele și câteva curiozități.

Am discutat multe despre locul lui de muncă și a fost entuziasmat să-mi arate poze cu navele maritime, cu elicopterele pe care le întreține si clipuri cu performanțele acestui model de elicopter. Uite un exemplu (are și record pentru cel mai rapid elicopter – 400 km/h).

Interesant , nu-i așa? Cine n-ar vrea să aibă un asemenea job? Sau măcar salariul lui? Pesupun că primește mai bine de 4000 lire pe lună, pentru ca un asemenea elicopter costa peste 10 milioane euro. Îmi imaginez ochii unora sclipind, și gândurile altora la ce ar face cu atâția bani… Da, chiar are vreo trei mașini, dintre care una este de colecție, deci scumpă. În plus, călătorește foarte des, pe gratis. A fost in Caraibe, Brazilia, S.U.A., etc..

Pare jobul ideal , nu-i așa?

Nu și pentru un viitor tată. Deja petrece mult timp departe de soția sa, și curând se anunță o misiune de 9 luni. Nouă luni departe de casă, timp în care soția lui va naște.

Pe masură ce îmi arăta clipuri cu elicopterul, m-am gândit să schimb puțin discuția spre lucruri mai importante. I-am vorbit despre mine. :)) Glumesc.

I-am pus un clip interesant și vă invit să-l urmăriți.

Women-As-MothersFrumoase cuvinte. Soră-mea , cu doi copii, avea ochii umezi. El a tăcut mut în tot timpul clipului. Și mi-a plăcut remarca lui de la urmă: ” nu e corect, pentru că și unii tați sunt la fel, poate chiar mai implicați”. L-am simțit…, voia să fie un astfel de tată chiar el.

Astfel de clipuri sunt tare benefice, pentru că uităm adesea valoarea părinților. Iar, odată ajuns părinte, foarte puțini te încurajează/apreciază pentru devotamentul tău față de copiii tăi (mai degrabă te critică pe bancile bisericii, sau ale autobuzului, că prea îți plânge copilul sau că e îmbrăcat prea gros).

I-am spus că ar fi fain să arate și soției clipul, și imediat i-a scris sms cu recomandarea. L-am admirat pentru maleabilitatea doveditå.

Viewpoint-Divine-Role-of-Fathers-580În discuțiile care au urmat ne spunea că nu-i mai place jobul lui pentru că îl ține prea departe de soție ( si viitorul copil). Plănuiește să-și dea demisia în curând. Uite că dacă este dragoste, există renunțare la planurile personale pentru binele persoanei iubite.

Și iar mi-e gândul la importanța vorbelor. Este nevoie mereu de încă o încurajare pentru ca cineva să acționeze cum trebuie. De prea multe ori vorbim despre nimicuri: filme, bani, carieră.

Cel mai important job nu este acela în care faci bani mulți, ci acela în care schimbi viețile oamenilor în bine. Iar părinții chiar știu ce înseamnă aceasta..

Tu ce părinți poți încuraja azi? 

 

Tags: , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
