RSS

o idee despre “Cum poţi face o binefacere”

31 Jul

Uite o chestie ce m-a impresionat azi. Uite o chestie ce m-a impresionat azi. Cei trei tineri ne arată că putem face ceva, că putem fi inventivi şi printr-un simplu gest putem face ziua cuiva mai bună.

Ştiu că circulă de ceva zile chestia asta pe Facebook, dar lasă să circule şi prin blogul meu. Este regizată dar dacă poate să inspire, zic, să fie primit!:)

Îţi dă impresia că poţi face şi tu ceva bun. Am o prietenă dintr-un Orfelinat din Iaşi, care mi-a povestit că şi ea a oferit nişte bani unui sărac chiar azi. Şi chestia uimitoare este că această prietenă are cam 12 ani şi nu e deloc bogată.. Bravo Maria:)

Un coleg de muncă mi-a povestit şi el că a ajutat un cerşetor de pe stradă de mai multe ori şi cu 10 lei şi cu mai mult, apoi a stat de vorbă cu el ca să-i afle povestea; (îţi dai seama repede pe care să ajuţi şi pe care nu. Ce aşteptări să mai ai de la un om bătrân şi bolnav?) A aflat că este bolnav şi riscă să-şi piardă piciorul, şi acest coleg s-a arătat dispus să-i plăteasca internarea (400  de lei). Am rămas uimit că  a putut să gândească în felul acesta; de la el chiar nu mă aşteptam! Mi-a spus că a umblat cu 400 lei în portofel toată săptămâna trecută, dar nu l-a mai găsit.

 Partea interesantă este că încă vrea să-şi depăşească egoismul şi să ajute pe cerşetor. Deşi … nu-i uşor să renunţi la 400 lei.  Toate acestea pentru că şi-a dat seama de scopul vieţii: “Iubeşte pe Dumnezeu şi iubeşte pe aproapele tău”.

Chiar dacă filmarea de mai sus este regizată, eu mă pot lăuda cu nişte prieteni care chiar practică asemenea gesturi.

three german boys help homeless

 

Tags: , , , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
