RSS

Curiozitatea bărbatului..

17 Jul

4 iunie, 2014

Încerc, de multe ori, sa înţeleg ce fel sunt oamenii din jurul meu, să descopăr ce fel de caracter. (by the way – nu cred ca se verifică prin zodiac).

curiosityDe curând mă tot gândesc ceva. Cred că dacă privim cu atenţie la curiozităţile care pun stăpânire pe noi, ne putem defini foarte repede viaţa. Este deajuns să privesc atent la căutările mele interioare, la ceea ce sunt atras să cunosc mai mult, să văd, să aud  şi apoi îmi dau seama ce fel sunt.

Mă cert puternic cu sinele meu după ce descopăr la mine curiozităţi greşite. Iată mai jos un exemplu:

Mă gândeam azi, pe când mergeam acasă, la motivul curiozităţii. La o intersecţie a apărut o tânără care a început să se îndrepte în aceiaşi direcţie în care mergeam şi eu. Foarte provocatoare tipa judecând după îmbrăcăminte şi după coafură, dar mi-am luat repede privirea de la ea. Adică… este un exerciţiu pe care sunt nevoit să-l practic mereu şi îl consider foarte sănatos : stăpânirea privirii.

În timp ce încercam să-mi stăpânesc privirea, mi-am amintit de “curiozitate”. Tendinţa bărbatului este să fie curios după femei – şi este un instinct sănătos, mai ales dacă ne gândim la instinctele homosexuale ale unor bărbaţi din ziua de azi -, dar prea mulţi bărbaţi au dezvoltat o curiozitate bolnavă după indecenţă, după trupul  şi nu sufletul femeilor.

Cred că trebuie să existe o curiozitate a bărbatului după femei, dar una curată, care trebuie să se oprească din moment ce îşi declară dragostea unei femei. Din momentul acela, curiozităţile în ceea ce priveşte pe alte femei trebuie să dispară; complet!

Mergeam la 20-30 metri în urma acesteia. Apoi m-am supărat şi am depăşit-o. O cireadă de bărbaţi de lângă un magazin mixt, care rumegau bere, au zărit-o şi se uitau buimăciţi. Uitându-mă la ei cum şuşotesc între ei, îmi imaginam vorbele lor neruşinate, apoi şi faptul că au o familie acasă – copii, soţie – iar atitudinea pe care o aveau, în mod sigur, nu le îmbunătăţea relaţia cu cei de acasă. Sunt sigur că un bărbat curios după alte femei, nu-şi iubeşte soţia. La fel de sigur sunt că un băiat curios după trupurile altor fete nu cunoaşte iubirea.

Dacă ți-ai jurat inima unei fete, de ce ai fi curios după altele? Ar putea fi vreun motiv logic pentru curiozitatea aceasta? Ar putea ieşi ceva bun din toată îndrăzneala asta? Eu nu cred!

Se întâmplă doar ca unii bărbaţi să capete instincte de animale: porci, boi, berbeci, măgari şi toată turma.. iar pentru aceştia risc o glumă, demnă de Facebook, şi întreb: “Tu ce animal eşti?”:))

Curiozităţile noastre vorbesc atât de mult despre noi. După curiozitate urmează acţiunea (dar până şi curiozitatea este o acţiune, nu?),  apoi acţiunea care se repetă în viaţa noastră ne va defini viitorul.

Stăpâniţi-vă curiozităţile greşite!love is a choice

 
4 Comments

Posted by on July 17, 2014 in Cugetare, Despre oameni, Love and marriage

 

Tags: , , , ,

4 responses to “Curiozitatea bărbatului..

  1. Doroteea

    January 24, 2015 at 6:57 pm

    Hmm asta e ceva. Oare cum ar fi(pentru fata respectivă) dacă ar citi aceste cuvinte?!

     
    • Mihu

      January 24, 2015 at 8:06 pm

      Ce anume sã citeascã? Care parte?:)

       
      • Doroteea

        January 25, 2015 at 11:22 am

        Ceea ce ai scris cu italic, trăirile(lupta) din acele momente(cred că a fost nevoie de mult curaj ca să le publici). Poate, noi ca fete, ne-am mai schimba ținuta dacă am fi conștiente de toate aceste aspecte.

         
      • Mihu

        January 25, 2015 at 2:55 pm

        Am înteles. Pai nu stiu ce va crede. Stiu doar cã prinde bine sã luptãm, ca bãrbati, împotriva pãcatelor. Chiar si în public:)

         

Scrie părerea ta ...

 
