RSS

Puţin morocănos..

12 Jul

M-am rugat acum câteva ore: “Doamne, recunosc. Simt că nu mai pot să iubesc.. Ajută-mi!”

Iar este aglomerat pe acasă şi nu suport agitaţia. Multă lume, mulţi copii, …  Nu suport agitaţia când are loc la mine acasă, pentru că nu pot să ţin lucrurile sub control…

Şi, pe lângă asta, aveam şi eu planurile mele. Voiam să fiu liniştit. De o săptămână aştept o seară liniştită de aceea am simţit mai grav dezamăgirea. Nici acum..!?!

Deci .. m-am căpătat cu o stare de nervozitate. Morocănos ca un moş.morocanos

După masa de seară am văzut mai multă mizerie şi , în loc să mă enervez, mi-a trecut un gând prin minte. Sigur venea din partea lui Dumnezeu: “Cum poţi să iubeşti, dacă nu începi să slujeşti? Cum vrei să iubeşti dacă nu începi să te preocupi de binele celor din jur?”

Cred că rugăciunea care funcţionează este aceea sinceră, în urma căreia eşti dispus să faci schimbari..

În “următorul cadru” spălam vase, cu mintea din ce în ce mai relaxată. Şi după atâtea vase, s-a mai schimbat şi atitudinea.

Tu când ai spălat ultima dată vasele?:)

 
3 Comments

Posted by on July 12, 2014 in Cugetare

 

Tags: , , ,

3 responses to “Puţin morocănos..

  1. iluminisme

    July 15, 2014 at 8:41 pm

    acum 5 minute :)) pe mine ma relaxeaza, ma deconecteaza spalatul vaselor 🙂

     
    • Mihu

      July 15, 2014 at 9:09 pm

      In ultimul timp mi-am gasit alte ocupatii si spalatul vaselor era ultima ocupatie la care m-as fi gandit.
      Pentru mine a fost un test al dragostei 😛

       
      • iluminisme

        July 16, 2014 at 11:19 am

        :)) aaa
        bun bun, merge cu siguranta, preluarea din atributiile femeii de catre barbat, il face pe acesta mai sexy decat daca i-ar oferi un diamant ;P

         

Scrie părerea ta ...

 
