RSS

Unul dintre cele mai interesante cântece antibullying.

13 May

Bars & Melody 

Spre deosebire de gogomănia care s-a întâmplat la Eurovision, observ că sunt lucruri chiar frumoase pe care le putem învăţa de la producţia “Britain’s Got talent”. Uneori acceptă şi ei prostia, dar mă bucur că nu votează prea mult în direcţia aceea..

bars-and-melody-britains-got-talentDe data asta este povestea a doi copii, care caută să cânte împotriva miştocărelilor din şcoală, sau din societate. Unul din băieţi este singur la părinţi şi – deduc din versuri –  cred că exprimă foarte bine frustrările copiilor batjocoriţi.

Îmi place când, cei care au suferit greutăţi, reuşesc să se ridice deasupra lor şi încurajează pe alţii! Mai ales când este vorba despre copii!

O idee de luat în seamă..

Dacă noi, cei mai mari, nu renunţăm atitudinea de “batjocură”, nici generaţiile mai mici nu vor reuşi. Ba mai rău, prin atitudinea greşită, riscăm mult să dezvoltăm în copilul de pe lângă noi o atitudine batjocoritoare, care nu trece uşor.

Chiar duminică am discutat cu un amic mai tânăr. Spunea “dacă omul este prost, .. nu îi fac nicio jignire să-i spun asta”. Părea atât de sigur şi încrezut în vorbele lui, dar m-am bucurat că şi retras cuvintele până la urmă.

I-am zis ‘şi eu’ , ceva ce mă cuminţeşte şi pe mine: “Nu toţi au avut parte de aceiaşi educaţie ca şi tine, de acelaşi anturaj bun ca al tău.”

Enjoy the video!

Şi, să fii un exemplu bun pentru copiii de lângă tine.

P.s. De la cine crezi că învaţă ei să fie aşa cum sunt?

 
Leave a comment

Posted by on May 13, 2014 in De apreciat!, Motivaţional, Provocare

 

Tags: , , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
