RSS

Daniela Nane – Ştergarul

04 May

Cineva a recomandat poemul acesta pe Facebook şi mi-am promis că îl voi recomanda şi eu mai departe.

daniela_naneDaniela Nane a fost prima femeie care a câştigat Miss România prin 1990. Am citit câte ceva despre ea pe internet şi observ că a avut un trecut tumultuos. Cine s-ar fi aşteptat ca o actriţă/fotomodel care promovează indecenţa şi chiar sărutări homosexuale, să îşi cuminţească trăirea? Iar apoi să promoveze poezii cu temă religioasă?

Acum Daniela îşi petrece timpul cu fiul ei şi cu alţi copii, oganizează tabere pentru copii şi cursuri de actorie pentru copii. Parcă e mai bine aşa, nu? Decât să îţi petreci viaţa prin reviste de scandal şi să o risipeşti, mai degrabă îţi creşti copilul să fie om şi faci vieţile altor copii mai frumoase.

Poemul se numeşte “Ştergarul”( prosop/pânză pentru şters). Este scris de Costache Ioanid şi aminteşte despre una dintre scenele biblice, când Mântuitorul s-a aplecat să spele picioarele ucenicilor lui. Un act de smerenie şi slujire care ne îndeamnă la slujire şi smerenie.

14 Deci dacă Eu – Domnul şi Învăţătorul – v-am spălat picioarele, atunci şi voi sunteţi datori să vă spălaţi picioarele unii altora. 15 Căci Eu v-am dat un exemplu, ca să faceţi şi voi aşa cum v-am făcut Eu vouă.”

Ce simbolizează “spălarea picioarelor” în zilele noastre? Ce fel de slujire putem practica noi?

Răspunsul îl vei găsi singur/ă.

 
Leave a comment

Posted by on May 4, 2014 in Creştinism, Despre oameni

 

Tags: , , ,

Scrie părerea ta ...

 
