RSS

Sportul ca motivaţie – downhill

30 Apr

Îi vezi pe băieţi cu viteză şi nu ştii ce se află în mintea lor..

Prima impresie?  Mintea mea încerca să mă convingă că sunt nebuni, doar ca să mă cuminţească. Dar cred că prinde bine să vezi “imposibilul” chttp://surface604.files.wordpress.com/2014/03/downhill-mountain-biking.jpga să te ambiţionezi!

La vale prinzi viteză. Frânarea este periculoasă pe pietre. Locul este abrupt. Chiar pare o nebunie. Dar nebunie este doar pentru cei care nu au mai făcut asta niciodată, pentru cei care ştiu sigur că vor cădea:) La fel cum este o nebunie să faci operaţie unui om, dacă nu eşti doctor.

Apoi m-am gândit că, în mintea lor, oamenii trebuie să fie foarte siguri pe ei. Au credinţă în propria experienţă.  Şi dacă ar fi să cadă, este un risc pe care şi-l asumă!

La final, .. unul dintre ei cade şi râde..:)

Mă întreb dacă nu cumva avem ceva de învăţat din ‘nebunia’ asta a lor. ..

 
Leave a comment

Posted by on April 30, 2014 in Mă inspiră, Sport

 

Tags: , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
