RSS

Dezordinea din cameră şi din minte.

25 Apr

Dezordinea din cameră

1932335_271378493038965_1306919967_nÎn ultimul timp am fost foarte ocupat.”Foarte” – comparativ cu timpul de dinainte. A început să crească teancul de haine pe fotoliu, pe scaune. Într-un colţ hainele pentru spălat, în alt colţ hainele purtate ieri, şi cele de alaltăieri. Apoi cele pe care le-aş fi putut purta următoarea zi,.. ş.t.a.

În câteva zile m-am obişnuit cu dezordinea şi mi-am văzut de alte preocupări ; de chitară, vizite, grădinărit, cărţi, internet..internet.. Devenisem leneş

Mi-a fost mai uşor să arunc alte haine prin fotoliu, ieri după servici. Deja era grămada mare. “Cerea vârf!”

Nu trebuie să amânăm prea mult lucrurile mărunte – au tendinţa să devină giganţi care ne sufocă mai apoi. În plus, cred că şi caracterul devine dezordonat prin lucrurile mici. Desigur – uneori chiar nu ai timp de curăţenie prea multă, sunt şi alte priorităţi, dar .. chiar mereu?

Dezordinea din minte

Mi-am dat seama de mizeria din cameră, când verificam “peretele” de Facebook. Cineva, din lista de prieteni, postase nişte videoclipuri muzicale indecente şi am trecut peste. Dar apoi m-am gândit că nu e bine! “Dacă mai verific de vreo două ori pagina de Facebook şi văd de mai multe ori postările acelea? “ . De ce să accept? Am dat unfollow.

Conştiinţa mi-a şoptit o vorbă înţeleaptă. Mi-a zis-o pe englezeşte – “Don’t let garbage into your life. In time, you will start to smell like it!. Adică să nu accept mizeria în viaţă pentru că, în timp, voi începe să miros a mizerie.

  • De dragul unor prieteni, ajungem să acceptăm greşelile lor. Greşelile lor pot deveni şi greşeli ale noastre. Şi, ca să revin la Facebook, cred că este un risc prea mare acela de a accepta indecenţa altora, pentru că ne densensibilizează şi riscăm aceiaşi indecenţă peste un timp..
  • De dragul unei conştiinţe curate, vă recomand dezabonarea de la unele site-uri sau pagini de Facebook, care promovează indecenţa. Sau chiar ştergerea unor “prieteni” din listă, dacă au obiceiul să recomande mizerie.  Găsesc că este o capcană să verifici pagina de Facebook şi să vezi toate aiurelile, imagini şi clipuri provocatoare sexual.

Nu  găzdui păcatele mici – le place să-şi invite ‘prietenii’ şi scapi greu de ele. În plus, fac multă mizerie în mintea ta şi se curăţă greu… mirosul! Ştiu că sunt “chiriaşi buni”, pătesc bine – dar mai mult strică!

Nu este comfortabil să ai o minte antrenată, o minte curată, un caracter integru. Necesită ceva efort!

Gândeşte curat! Merită!:)

 
Leave a comment

Posted by on April 25, 2014 in Cugetare, Provocare

 

Tags: , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
