RSS

Corul BBSO – Sunt Uimit

17 Apr

Este bine să cultivăm mai multă uimire pentru lucrurile cu adevarat importante pentru vieţile noastre. Acum pot spune tot mai încrezător că o inimă iertată, o inimă curăţită şi mântuită este cel mai frumos dar primit de Sus. Sunt uimit de-aşa iubire!

 

Versuri – Sunt uimit de-a Ta iubire

Cat de trist si pustiu era drumul

Si durerea-n suflet nimeni n-o stia

Chiar de-am vrut sa merg ‘nainte fara Tine

M-ascundeam atunci cand Tu ma cautai

Am aflat atunci ca mare indurare

De iubirea ta, aratata la Calvar

Ai murit, platind a mea iertare

Cum sa-Ti multumesc ca m-ai rascumparat?

                Sunt uimit de-a Ta iubire

                Liber sunt prin harul Tau

                Prin al Tau sange sfant am iertare

                Sunt al Tau pe veci, caci viata mi-ai salvat

                Si traiesc eliberat

Da, eu stiu, Tu m-astepti cu iubire

Si vezi pasii mei atunci cand ratacesc

Cand ma intorc, Tu ma primesti cu brate-ntinse

Ma asculti cand strig, si lacrima o stergi.

Neclintit, ramai cu mine drag Isuse

Spui ca-mi esti si prieten bun oricand

Eu nu ma tem sa merg ‘nainte prin furtuna

Cand mi-e greu, sunt ocrotit de mana Ta

                Sunt uimit de-a Ta iubire

                Liber sunt prin harul Tau

                Prin al Tau sange sfant am iertare

                Sunt al Tau pe veci, caci viata mi-ai salvat

                Sunt copilul Tau caci m-ai rascumparat

                Si traiesc eliberat

                                  de povara mea, de pacatul meu,

                                                       eu astazi sunt salvat

sunt uimit bbso sunt uimit BBso

 
Leave a comment

Posted by on April 17, 2014 in Creştinism, Muzică bună

 

Tags: , , ,

Scrie părerea ta ...

 
