RSS

Pentru credincioşi – când declară “iubesc pe Domnul”

13 Apr

Adi Gliga – Doamne vin ‘naintea Ta

Mi-am adus aminte de cântecul acesta. îl cânta destul de des o scumpă verişoară şi , după multă vreme, l-am regăsit. I-am regăsit profunzimea.

Nu mă mai încântă multe din cântecele, compuse de creştini, care sunt prea siropoase, prea comerciale şi lipsite de profunzime. Prea multe declaraţii de dragoste aduse lui Dumnezeu “Te iubesc, Doamne. Îţi dau toată viaţa mea, etc” şi prea puţine dovezi.

1483377_10152321938716796_353425441_nRecent  am citit o maximă pe Facebook care m-a provocat la mai multă grijă. Spunea că nu ar trebui să te lauzi cu dragostea ta faţă de Dumnezeu, pentru că aproape zilnic păcătuieşti şi încalci din poruncile Lui; dar ar trebui să te lauzi cu dragostea Lui faţă de tine pentru că Dumnezeu are o dragoste necondiţionată. El întinde mâna către păcătoşi pentru a le veni în ajutor şi doreşte ca niciunul să nu piară.

Observ două extreme, printre credincioşi. Unii prea se laudă că iubesc pe Domnul Isus şi alţii se sfiesc să spună cuiva că iubesc pe Dumnezeu – de frică sa nu fie consideraţi nebuni. Eu consider că o credinţă nemărturisită este egală cu zero, la fel şi o dragoste nemărturisită. La fel cred că atunci când îţi declari dragostea nu trebuie să atragi atenţia asupra ta, asupra “capacităţii tale măreţe” de a iubi. Mai ales când vine vorba despre Dumnezeu. Dragostea ta pentru Dumnezeu nu se poate compara cu dragostea Lui faţă de tine.

Unul din Psalmii din Biblie spune aşa: “Iubesc pe Domnul, căci El aude glasul meu, cererile mele.” (Ps 116:1).  

Când declari că iubeşti pe Dumnezeu este bine să ai atitudinea potrivită, de recunoştinţă şi nu o atitudine uşuratică sau de lăudăroşie.

Îmi place atitudinea compozitorului în acest cântec, precum şi versurile. Este dorinţa unui suflet care caută împlinirea în prezenţa Creatorului său.

               Versuri

Doamne vin ‘naintea Ta cu intreaga mea fiinta
Coplesit de mila Ta, ma-nchin cu umilinta
Multumesc ca sunt spalat prin sangele Tau sfant
M-ai rascumparat prin jertfa Ta, murind pe Golgota
Zi de zi ,Tu raspandesti blandete si candoare
Ceas de ceas, ma ocrotesti cu mana-Ti iubitoare
An de an, ma improspatezi cu-al dragostei parfum
N-am cuvinte, versuri indeajuns sa-ti spun cat esti de bun.

/:Dar stiu langa Tine, totul este mai usor
Cand stai langa mine, pot visa si pot sa zbor
Te iubesc, te doresc dupa Tine eu tanjesc
Esti tot ce vreau, esti tot ce imi doresc.:/

Doamne vin-naintea Ta cu intreaga mea fiinta
Coplesit de mila Ta, ma-nchin cu umilinta
Multumesc ca sunt spalat prin sangele Tau sfant
M-ai rascumparat prin jertfa Ta, murind pe Golgota
Lanturile Tu le-ai rupt, sunt liber pe vecie
M-ai umplut cu Duhul Tau, sa-ti cant o vesnicie
Ne-ncetat Tu ma conduci, pe calea catre cer
Stiu ca intr-o zi te voi vedea in maretia Ta.

 
Leave a comment

Posted by on April 13, 2014 in Creştinism, Cugetare, Muzică bună

 

Tags: , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
