RSS

Omul bun – şi bunele obiceuri

04 Apr

 Unsung Hero

Chinezii impresionează din nou. Şi nu puteam să nu dau iarăşi un “share”.

Ce-ar fi să faci din faptele bune o rutină? Orice lucru pe care îl facem destul de des, devine o rutină şi, trebuie să recunoaştem că avem destule obiceuri rele .

De ce să nu facem o rutină din faptele bune? La un moment dat,

–          bătrânul sau bolnavul pe care îl vizitezi îţi devine prieten şi te vei duce din plăcere la el;

–          copilul pe care îl încurajezi azi, îţi va deveni cândva prieten şi chiar te va ajuta din bunăvoinţă;

–          vorbele bune pe care le spui celor din jur, îţi vor fi returnate când treci printr-o suferinţă;

–          ajutorul pe care îl oferi altora va veni în ajutorul tău;

–          nu îţi vor mai plăcea telenovelele, pentru că te interesează prea mult vieţile persoanelor reale :D;

+         bucuria aceea care vine când ştii că ai făcut altcuiva un bine … este de neînlocuit.

Multe alte lucruri bune ţi se pot întâmpla. Eu nu cred în coincidenţe, ci cred că Dumnezeu vede tot binele pe care îl facem şi ne găteşte diverse “coincidenţe” plăcute când ne aşteptăm cel mai puţin.

Apostolul Pavel scria de asemenea : ”Să nu obosim în facerea binelui” (Gal. 6.9), pentru că şi viaţa de credinţă înseamnă dăruire continuă!   Să nu credeţi în pastorii sau preoţii care sunt “obosiţi” în ceea ce priveşte facerea binelui.

Facerea de bine este un obicei frumos, greu de creat, greu de păstrat, dar merită toată atenţia!

Omul bun simte dragostea!

Şi tu poţi deveni bun! 🙂

unusual hero omul bun

 

Tags: , , , , , , , , ,

7 responses to “Omul bun – şi bunele obiceuri

  1. Teonymus

    April 4, 2014 at 7:43 pm

    Da, am văzut şi eu azi filmuleţul. Dar nu sunt chinezi. Sunt tailandezi. Sunt reclame pentru o companie de asigurări de viaţă din Tailanda. Văd că au început să fie foarte cunoscuţi pe plan mondial datorită mesajului pe care-l transmit în campaniile de publicitate. Eu am văzut toate reclamele lor care sunt pe net şi toate, dar toate, m-au lăsat fără cuvinte. Parcă e păcat că astfel de lecţii de viaţă sunt introduse în nişte reclame.
    Am să postez şi eu pe blog acest filmuleţ, la fel cum am de gând să fac şi cu celelalte. Merită să fie văzute de cât mai mulţi.

     
    • Mihu

      April 4, 2014 at 8:03 pm

      Si eu am vazut filmuletul de la altcineva, dar m-am gândit că aş vrea să fie trecut şi în agenda mea…
      Data trecuta tot chinezi le-am zis – sper să nu mă dea în judecată:P
      Referitor la ideea de reclama – ai observat diferenţa între reclama cu fluturele de la Cosmote, şi reclama tailandezilor? La tailandezi nu auzi prea multe detalii despre obiectul reclamei (adică Thai insurance), pentru că obiectul publicităţii este facerea de bine. Asta am apreciat şi la celelalte reclame de la ei! Sunt geniali în opinia mea.

       
      • Teonymus

        April 4, 2014 at 8:07 pm

        Au un alt mod de a vedea lumea. Apropo de aia cu Fluturele, ştii că a fost făcută de fapt după un filmuleţ grecesc?
        Dacă ar avea şi românii astfel de reclame cred că aş schimba postul după ce se termin pauzele de publicitate, nu după ce încep 😀 , asta când mă mai uit la TV, că nu prea ai ce vedea…

         
      • Mihu

        April 4, 2014 at 8:15 pm

        Din motivul ăsta ţi-am scris de la început că semănăm! 🙂 Suntem oarecum prinşi în căutarea binelui şi este bine să păstrăm încăpăţânarea asta. Binele, frumosul, adevărul, fericirea, … le văd ochii antrenaţi.

        Da, pe vremea când s’a difuzat reclama o ştiam deja şi pe cea grecească.. 🙂 Ce să le faci românilor? zilele trecute citeam un anunţ pentru angajare: “Căutăm public pentru emisiune Tv (5 lei pe ora). Imaginează-ţi că aplauzele trebuiesc plătite!:))

         
      • Teonymus

        April 4, 2014 at 8:21 pm

        Da, mă bucur că nu sunt singur, că mai sunt tineri interesaţi de promovarea binelui, frumosului, adevărului sau fericirii.
        Bună asta cu “căutăm public pentru emisiune TV” 😀 . Cam ambiguu, mai ales că la cât de proaste sunt emisiunile televizate de azi cred că ar trebui să fie plătit şi publicul din spatele televizoarelor 🙂

         
      • Mihu

        April 4, 2014 at 8:31 pm

        Da, chiar zici bine!:)) Ar creşte, substanţial, salariile românilor!

         
      • Teonymus

        April 4, 2014 at 8:36 pm

        Ar ieşi ceva bun şi din asta 😀

         

Scrie părerea ta ...

 
