RSS

Recomandare film – Temple Gradin

03 Apr

Te-ai gândit vreodată ce se află în mintea unui autist? Sau care sunt cauzele pentru care a ajuns aşa?

Datorită realizărilor sale, Temple Gradin este cea mai cunoscută femeie cu autism din lume . Reuşitele ei ca autoare, vorbitoare şi apăratoare a drepturilor animalelor au ridicat-o în top 100 cele mai influente persoane din lume, in 2010.

Filmul realizează un traseu interesant de la dificultăţi până la realizări, iar ceea ce mi se pare mai important este faptul că de data asta nu este vorba de vreun erou fictiv ci este chiar povestea reală a acestei doamne, Temple Gradin.

Frustrarea unei mame, a unui tată, sau a celui care poartă de grijă autiştilor este evidentă în film, dar cred că este mult mai evidentă în viaţă. De aceea, concluzia mea după film a fost: “Don’t ever quit on people. You might save lifes”. (puţin cam englezească, dar .. )

Iar, dacă te confrunţi cu singurătatea sau lipsa de înţelegere, cred că filmul acesta îţi va deschide încă puţin ochii, ca să vezi o diferenţă.

Provocarea mea este:

Încurajează părinţii care au un astfel de copil, şi caută să-i ajuţi cumva.

Încurajează pe cei care lucrează cu asemenea copii – pentru că sigur le este greu. Ştiu de la o prietenă din Galaţi.

Şi, dacă poţi, fii prieten pentru un astfel de copil/persoană. Au nevoie de prieteni!

Şi .. un share la film 🙂

temple gradin autist autismSe poate viziona online aici: http://filmehd.net/temple-grandin-2010-film-online.html

 
5 Comments

Posted by on April 3, 2014 in Film, Provocare

 

Tags: , , , , ,

5 responses to “Recomandare film – Temple Gradin

  1. iluminisme

    April 3, 2014 at 9:34 am

    acum l-am si luat de pe net 🙂

     
    • Mihu

      April 3, 2014 at 3:20 pm

      E bine asa. Astept un feedback .. pozitiv:D

       
  2. iluminisme

    April 7, 2014 at 8:43 am

    gata, l-am vazut, e un film bun, pacat ca l-am descoperit atat de tarziu, insa e bine si acum, multumesc mult 🙂

     
    • Mihu

      April 12, 2014 at 6:53 pm

      Ma bucur ca ti-a placut! Stii ce bine face un feedback pozitiv? 🙂 – chiar daca nu sunt un blogger foarte prezent

       
      • iluminisme

        April 14, 2014 at 9:31 am

        stai linistit nu esti singurul, imi face placere sa dau feedback posturilor care ma intereseaza 🙂
        sa mai faci recomandari de genul ca nu ma supar 🙂

         

Scrie părerea ta ...

 
