RSS

Ce faci după ce cazi? O lecţie de la maraton.

24 Feb

Iată o cursă pe care majoritatea dintre noi am fi piedut-o.

cazi in timpul unei cursePoate că mulţi dintre noi ne-am fi tras pe marginea drumului şi am fi înghiţit ruşinea. Dar ce face atleta aceasta întrece aşteptările publicului. Depăşeşte ruşinea, se ridică şi continuă cursa. Şi nu oricum ci foarte determinată.

“Una dintre cele mai rele caracteristici ale îngrijorării este aceea că ne distruge capacitatea de concentrare”. D. Carnegie

Aşadar, consider că este o porţie bună de inspiraţie pentru fiecare din noi. Se aplică în multe alte domenii din viaţă.

Priveşte şi învaţă!

 
8 Comments

Posted by on February 24, 2014 in Cugetare, Mă inspiră

 

Tags: , , , ,

8 responses to “Ce faci după ce cazi? O lecţie de la maraton.

  1. peapetulburi

    February 24, 2014 at 8:04 pm

    Nu stiu daca l-ati vazut si pe acesta, asa ca va las link-ul pentru vizionare: http://www.youtube.com/watch?v=kZlXWp6vFdE . 🙂

     
    • Mihu

      February 24, 2014 at 8:13 pm

      Multumesc!:) Da l-am vazut, si mi-a placut! Aici iese in relief si caracterul tatalui si tocmai asta este frumusetea ca fiecare astfel de poveste are ceva in plus.

      Sunt avid dupa asemenea clipuri de inspiratie! Incerc sa nu le postez pe toate deodata!:))

       
      • peapetulburi

        February 24, 2014 at 8:18 pm

        Clar ! Aceste clipuri dovedesc nevoia oamenilor de a fi motivati si de a avea parte de lucruri care sa-i inspire.
        Pacat ca prea putini oameni mai sunt astfel de modele pentru cei din jur 🙂

         
      • Teonymus

        February 24, 2014 at 8:19 pm

        Într-adevăr, impresionant. Dacă aş fi văzut asta într-un film, mi-aş fi spus că e doar un “artificiu scenaristic ieftin”. Dar se vede treaba că viaţa bate filmul.
        Şi eu sunt “avid” de filmuleţe inspiraţionale şi la fel, încerc să nu le postez pe toate deodată, deşi văd că în multe cazuri mi-aţi luat-o înainte 😀 .

         
      • Mihu

        February 24, 2014 at 8:28 pm

        Ce politicos esti Teonymus. Poti sa-mi spui “tu”:). Ma gandesc ca, pe Facebook, e domeniul privat si … dispar repede postarile. Asa , pe blog raman … mai vesnic si au sanse mai multi sa fie inspirati.

         
  2. Teonymus

    February 24, 2014 at 8:37 pm

    Da. Oricum, cele asiatice, mai ales tailandeze, sunt cele mai frumoase pe care le-am văzut eu. Şi unele dintre ele sunt pur şi simplu nişte reclame. Dar mesajul este unul profund şi nu are legătură cu produsul, aşa că trec peste asta 🙂

     
    • Mihu

      February 24, 2014 at 8:41 pm

      Total de acord cu tine!:) Trebuie sa facem cumva sa le transmitem la cat mai multi.

      Ma mir cum, e atat de usor pentru unii sa impartaseasca videoclipuri muzicale -total vulgare- dar se jeneaza sa dea mai departe clipuri motivationale, sau cu o morala buna.

       
      • Teonymus

        February 24, 2014 at 9:03 pm

        Aici cred că e vorba de “efectul de turmă” sau dorinţa de a părea “cool”.

         

Scrie părerea ta ...

 
