RSS

Să nu-ţi fie Crăciunul ca o scenă de teatru!

25 Dec

Apăruseră câteva glume pe internet : “Pregătiţi-vă pentru urările gen: Fie ca sărbatorile… “ şi m-am gândit serios dacă să adaug şi eu o asemenea urare. N-aş fi început urarea chiar aşa, dar ştiam că, pentru mulţi, deja au devenit plictisitoare şi chiar agasante. Unele urări sunt precum reclamele de la youtube!!

Fie şi-aşa, să “enervez” şi eu pe alţii cu urarea mea. 🙂

Eu vă încurajez să aveţi timp liniştit pentru sufletul vostru. Nu veţi găsi multe momente liniştite, sau zile de concediu cum aveţi  acum, în perioada sărbătorilor de iarnă.

Bucuraţi-vă împreună cu familia, cu prietenii, jucaţi jocuri, vizionaţi filme cu morală ‘bună’ DAAR  petreceţi şi puţin timp singuri. Gândiţi-vă cât de privilegiaţi sunteţi comparativ cu miliarde de oameni şi mulţumiţi lui Dumnezeu pentru ceea ce v-a oferit.

Poate anul viitor vei fi singur, poate că vei avea un an greu în 2014 cu depresie mai multă şi eşecuri – nu ai de unde şti!  Fă-ţi timp acum şi mulţumeşte lui Dumnezeu pentru binecuvântările pe care ţi le-a oferit, pentru sănătate, familie, prieteni, pentru amintirile plăcute, chiar şi pentru greutăţile pe care le-ai avut pentru că în urma lor ai devenit mai înţelept – sper.

O mică întâmplare: Am fost ieri, pe 24 Decembrie, să cumpăr câte ceva de la Lidl. Când m-am dus către casa de marcat am surprins o scânteie de bunătate la un bărbat. Era împreună cu soţia, cu un cărucior de cumpărături pe jumătate plin. Înainte să aşeze produsele pe banda rulantă s-a uitat la mine şi mi-a cedat locul (aveam si eu un sfert de cărucior). L-am refuzat şi s-a încăpăţânat: “Hai, te rog, măcar acum…” . I-am luat locul zâmbind şi i-am mulţumit!:) Mi se întâmplă rar aşa ceva. Deobicei încerc eu să fac asta (pentru că sunt mai tânăr).

Am apreciat gestul lui, dar mi-a fost teamă că ar fi un gest atât de ipocrit dacă ar fi numai de Crăciun! Nu te doare să ştii că toţi se poartă frumos cu tine vreo două zile, iar apoi revin la proastele obiceiuri pline de egoism?  Pentru unii Crăciunul este doar o piesă de teatru; odată ce se termină “piesa” cad măştile jos.

Eu îţi doresc o gândire tot mai curată, un suflet cât mai pur! Să ai acelaşi chip plin de dragoste şi de bunătate tot timpul. În  proverbele biblice scrie: “Ceea ce face farmecul unui om este bunătatea lui” – şi cred că acesta e motivul pentru care oamenii sunt mai frumoşi , în sezonul acesta de Crăciun. Dar este foarte dureros  când ştii că , de fapt, această bunătate este doar o mască. Tu să nu porţi măşti!

1538887_676379792393339_643104185_n

Ce frumos ar fi să fii din ce în ce mai bun! Să ai inima gata să ierte, să fii gata să petreci timp de calitate cu familia, să iubeşti şi să doreşti binele celor din jur!

Ahh, ce frumos ar fi să mai uiţi de tine şi să începi să iubeşti! Să mai donezi din hainele tale, din banii tăi pentru unul care nu are.

Ce frumos ar fi să trimiţi scrisori mai des, să îţi aminteşti de prietenii tăi mai des, de familia ta.. Aici mă mustru singur!:)

Şi mai presus de toate, aşa cum ziceam, ce frumos ar fi să te rogi, să fii plin de recunoştinţă înaintea lui Dumnezeu pentru viaţa pe care ai primit-o! Să fii recunoscător pentru că Dumnezeu a trimis pe Fiul Său să se nască, să ne înveţe, să fie crucificat în locul nostru spre iertarea păcatelor iar mai apoi să învieze şi să mijlocească pentru noi. Pentru “oricine crede”.

Acestea ţi le doresc ţie, dar mai ales mie!

Ascultă şi asta..

 
2 Comments

Posted by on December 25, 2013 in Cugetare, Provocare

 

Tags: , , , , ,

2 responses to “Să nu-ţi fie Crăciunul ca o scenă de teatru!

  1. catalina A

    December 29, 2013 at 3:18 pm

    Foarte profund Mirel, tine-o tot asa, putini sunt cei care au curajul tau. Fa ceea ce ti s-a incredintat!!

     
    • Mihu

      December 29, 2013 at 7:06 pm

      Hei, Catalina, apreciez!:) Nu e chiar atat de mare curajul, pentru ca inca nu am atacat anumite probleme!

       

Scrie părerea ta ...

 
