RSS

Un nou colind ** Cătălin şi Ramona Lup – Mai mult decât o poveste **

07 Dec

Ştiu că pare prea devreme ca să ascultăm colinde. Totuşi, ieri seară mi-a trimis un prieten melodia aceasta. Am ascult-o de mai multe ori şi m-am gândit că sigur ar face plăcere şi altora să o asculte. E proaspăt apărută, deci cu atât mai bine!:)

Îmi place liniştea din cântec şi mesajul puternic care este transmis. Într-adevăr pot spune ca un singur erou desăvârşit a avut omenirea, acela fiind Isus Hristos! Aşa cum răsună şi versurile:

“Isus e cea mai buna veste,

Isus nu e o poveste,

Isus e unica salvare pentru mine, pentru tine, pentru toţi!”

Vă las să vă liniștiți și voi sufletele!

catalin si ramona lup mai mult decat o poveste

colind ramona

 
5 Comments

Posted by on December 7, 2013 in Creştinism, Familie, Muzică bună

 

Tags: , , , , , , , , , , ,

5 responses to “Un nou colind ** Cătălin şi Ramona Lup – Mai mult decât o poveste **

  1. jeandecean

    December 7, 2013 at 7:59 pm

    E o piesa frumoasa.Si Da! E devreme pt un colind,dar are un mesaj frumos..

     
  2. Lavinia

    December 1, 2014 at 8:29 pm

    Părerea mea e că niciodată nu e prea devreme sau prea târziu pentru colinde. 🙂

     
    • Mihu

      December 1, 2014 at 10:54 pm

      Nu-mi vine să cred că te voi contrazice. Am fost tare dezamăgit de Michael W Smith că făcea publicitate la albumul de crăciun încă de prin Octombrie, sau poate chiar final de Septembrie. Deci … există şi un prea devreme..:)

       
      • Lavinia

        December 2, 2014 at 7:48 pm

        :)) Dar uite că m-ai contrazis. Eu mă refer ca mesaj… mă gândesc la esența Nașterii, pe care ar trebui să ne-o amintim zilnic, nu doar de Crăciun. Cum nici despre dragoste nu cântăm doar de Valentine’s Day. 🙂 Că pentru unii sărbătorile înseamnă (doar) mai multă comercializare, asta e altceva. Acuma, tu mă poți contrazice. 🙂

         
      • Mihu

        December 3, 2014 at 3:52 pm

        Da, asta nu am sa contrazic:-) . Este mai clar acum

         

Scrie părerea ta ...

 
