RSS

Dragostea este molipsitoare!:)

21 Nov

Tocmai ce-am vorbit la telefon cu sora mea din Piatra Neamţ şi am aflat un lucru tare frumos. Îmi povestea despre micuţul ei băieţel, cât este de drăgălaş! Cine nu are nepoţi drăgălaşi?:) Sau , mai bine zis, cine nu-şi laudă pruncii?:D

Într-o seară, când a venit acasă soţul de la muncă, soră-mea l-a luat în braţe! Aşa şi trebuie să procedeze o soţie iubitoare! Dar stai să vezi, că ‘ăsta’ micu, Filiiip, s-a dus şi el repede să-i ia în braţe – ceva gen ‘group hug’. Dragostea este molipsitoare! Şi cât de bine mă simt să ştiu că şi acest nepoţel învaţă de pe acum să îşi îmbrăţişeze familia. Oo, parcă mi-l imaginez!:)

Am multă bucurie pentru cele patru surori care sunt mame, pentru că ştiu sigur că îşi dau silinţa să investească lucruri cu adevărat valoroase în vieţile copiilor, cum ar fi dragostea! Uite o dedicaţie pentru voi 🙂

mother_love

Iarăşi zic: cine nu are sufletul atent nu pricepe! Dacă nu e vorba de copiii tăi, nu prea te interesează poveştile acestea, dar cei care au copii înţeleg foarte bine sentimentul: să ai copii care să te imite în lucrurile bune este minunat, mirific şi orice alt termen asemănător.

Problema este că aceşti copilaşi drăgălaşi nu imită doar pe părinţi ci pe cine vor ei. Imită şi calităţile dar şi defectele celor din jur! Unde îl laşi, copilul adună informaţii bune sau rele. Depinde unde îl laşi, cu cine, etc.

Cu vreo 3 săptămâni în urmă m-am certat cu cineva. Nu am obiceiul ăsta, dar s-a întâmplat ca în momentul acela să uit că unul din nepoţii mei se juca prin cameră. La 3 ani, este destul de isteţ să priceapă că e ceva în neregulă. Devenise foarte tăcut, poate chiar se aştepta să mă port cumva aspru şi cu el – cine stie ce mai gândea el?! Când am rămas singur în cameră cu nepotul, mi-am dat seama de greşeală şi mi-am cerut iertare că am făcut asta. I-am mărturisit că am greşit şi l-am întrebat: “Teo, tu te-ai certat vreodată cu sora ta?” şi mi-a răspuns copleşitor : “Eu o iubesc pe sora mea”. Aici a fost 1-0 pentru el:) A trebuit să îl admir pentru vorbele acestea pentru că ştiu bine că îşi iubeşte sora!

Ce bine este să ştiu că şi dragostea este molipsitoare!:)

Ai grijă ce va avea de învăţat de la tine următorul copil care va sta prin preajma ta!!!!!!!! 

Ce-ar fi să motivezi pe un copil să iubească?

 
Leave a comment

Posted by on November 21, 2013 in De apreciat!, Despre oameni, Eseuri, Familie, Provocare

 

Tags: , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
