RSS

Ellie Goulding – Your Song

12 Nov

Ce melodie liniştită! Nişte declaraţii frumoase de dragoste şi – incredibil, nu? – decente.

Este un cântec care încurajează la bine. Adică “Yours are the sweetest eyes I’ve ever seen este o declaraţie care încurajează pe îndrăgostiţi să-şi ţină ochii doar după o persoană, nu?

Sau How wonderful life is while you’re in the world este un vers deosebit. Mă irita faptul că săptămâna trecută, am admirat prea mult pe un sofer de autobuz. Eram împreună cu sora mea şi “cumnatul meu preferat”:).  Îl auzeam cum vorbeşte cu soţia şi cum se joacă cu băieţelul lui şi ne-am apucat să-l lăudăm prematur. Ziceam că rar am văzut aşa om, care să se poarte atât de natural cu soţia şi copilul lui în public – că mulţi alţii sunt nişte încuiaţi. Nu ştiam ce zic! Urma să descopăr că lăudam un prefăcut, un ipocrit mare cât el. Apoi , surpriză!! A coborât soţia, după vre-o 30 de minute şi peste câteva minute îl aud pe dansul cum spunea unui pasager “Lasă-l pe beţivanul acela, nu-l cunosc! Ori m-am culcat cu el să-l cunosc? Mie spune-mi despre femei că asta mă interesează…”.

Iată de ce sunt admirabile asemenea versuri, trăite cu adevărat! Pentru că sunt atâţia alţii care se îndoapă cu gânduri mizerabile şi au nevoie să-şi amintească de integritate.

It’s a little bit funny this feeling inside
I’m not one of those who can easily hide
I don’t have much money but boy if I did
I’d buy a big house where we both could live

So excuse me forgetting but these things I do
You see I’ve forgotten if they’re green or they’re blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I’ve ever seen

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it’s done
I hope you don’t mind
I hope you don’t mind that I put down in words
How wonderful life is while you’re in the world

If I was a sculptor, but then again, no
Or a girl who makes potions in a travelling show
I know it’s not much but it’s the best I can do
My gift is my song and this one’s for you

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it’s done
I hope you don’t mind
I hope you don’t mind that I put down in words
How wonderful life is while you’re in the world

 
1 Comment

Posted by on November 12, 2013 in Muzică bună

 

Tags: , ,

One response to “Ellie Goulding – Your Song

  1. Catalina Toma

    November 12, 2013 at 8:45 pm

    M-am gandit daca sa iti ,,stric incantarea”, cu privirea la cantec, sau nu. Cand l-am auzit prima data mi-a placut si mie mult, insa afland cine l-a scris si cui l-a dedicat, mi-a cam pierit din incantare. Acum, cand ascult versurile, si sa nu vreau, tot ma gandesc la ei doi, Elton John si Bernie Taupin si la ,,povestea lor de dragoste” ca homosexuali.
    M-am gandit ca ai vrea sa stii. Sper ca nu am gresit spunandu-ti.

     

Scrie părerea ta ...

 
