RSS

Scenetă pentru mama

05 Nov

I-am mai văzut şi cu altă ocazie pe talentaţii din următorul clip. Îi admir pentru munca lor deosebită, şi pentru că aduc în faţa publicului ceva emoţionant, ceva care să ajute, spre deosebire de atâtea obrăznicii pe care le vedem pe marile scene.

Sceneta de mai sus este o dedicaţie pentru mama unui dintre artişti. Este trist că mama acestuia n-a apucat să vadă această surpriză; cred că s-ar fi bucurat. Ar fi fost o surpriză foarte frumoasă sa vadă şi ea, ca semn de recunoştinţă din partea fiului, o scenetă bine organizată. Orice mamă s-ar bucura! (numai să nu fie finalul tragic!).mom

Eu fac foarte rar surprize… pentru că nu ma pricep! Şi totuşi nu este o scuză bună! Încerc schimbări, şi observ că trebuie să fac mari eforturi pentru a face o surpriză. Din păcate nu sunt singurul! “Prind curaj când mă uit în jur..” – vorba lui I.Creangă.  🙂 Dar nici asta nu este o scuză!

A observat o predispoziţie, în cercurile de oameni prin care am umblat, de a neglija în special familia. Cu mama te obişnuieşti şi chiar ai multe pretenţii de la ea. Nu-i aşa? La mine aşa este.

Totuşi azi am apucat să vorbesc mai mult cu mama; am avut o mică părtăşie. Ea nu prea vorbeşte mult; mai mult îi place să asculte. Dar de data asta am simţit că are inima puţin îngreunată şi am fost eu cel care pune întrebările. Am ajutat-o să-şi descarce sufletul şi asta mi-a umplut şi mie inima. A fost ceva deosebit!

Tu când ai stat ultima dată de vorbă cu mama? O surpriză? O încurajare?

 Hai, curaj!

 

Tags: , , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
