RSS

“Staying in love is very special”

24 Oct

Frumooos clipul! Fac colecţie de asemenea clipuri – dacă mai ştiţi şi altele , puteţi să-mi trimite­-ţi şi mie – , prefer să mă uit de mai multe ori la asemenea clipuri decât alte toxicităţi.

Trebuie neaparat să învăţăm ce este dragostea!  Şi apoi să spunem şi altora, pentru că mulţi trec pe ‘ruta ocolitoare’ şi ratează intrarea.1231638_624135857658124_208692102_n

Toată lumea, se pare că, ne  învaţă ce este dragostea dar demni de crezut sunt doar aceia care au trecut prin depresiunile acesteia şi continuă să iubească, cei care au trecut prin aşteptare, cei care au iertat, cei care au iubit atunci când persoana celalaltă nu merita, cei care şi-au muşcat limba când erau pe cale să jignească, aceia care au crezut şi au ajutat la schimbarea în bine a partenerului,… De fapt, cred că dragostea le însumează pe toate acestea. Şi sunt sigur că sunt calităţi pe care numai Dumnezeu le poate pune în om, în omul care ascultă de El.

Oooo! Şi ce de alte sacrificii trebuie să fii făcut oamenii aceia bătrâni, care încă se mai iubesc şi încă se mai ţin de mână, deşi au trecut 50 de ani de căsnicie. Ce plăcere am când îmi amintesc de cuplurile bătrâne care încă se mai ţineau de mână şi încă îşi făceau complimente drăguţe!:) Chiar am înregistrat pe una din bătrânele acestea şi sunt mai bogat cu înţelepciunea ei.

Sunt sătul să “mă înveţe” cântăreţii zilelor noastre despre ce înseamnă dragostea! Mi-e greaţă!  Are rost să pomenesc pe Stefan Bănică Jr. – care a divorţat de vre-o două ori până acum , dar tot cântă aceleaşi cântece de dragoste să ne înveţe?? un ipocrit, aş spune! Viaţa lui o spune!

Să mai zic şi de Britney Spears, care era vedeta principala în urmă cu vre-o 10 ani? Acum divortata si … vai de ea. Dar mai vedem ştiri recente cu Alex Velea, Enrique Iglesias, Katy Perry, Eminem, Rihanna că au divorţat şi lista continuă muuuult , apoi se poate intra şi pe ‘terenul’ actorilor – majoritatea divorţaţi sau nici măcar căsătoriţi. Cum să te laşi condus de asemenea oameni? Cum să înveţi de la ei ce este dragostea? Nu ştiai că dacă te laşi condus de un om orb, cădeţi amândoi în aceiaşi groapă?

În fine, poate că, teoretic mulţi ştiu ce este dragostea, DAR prefer să ascult definiţia din partea unora care dovedesc că nu e doar vorba de ei. Cum să fii tu cântăreţ căsătorit, cu copii, şi să dansezi cu tinere despuiate? – ce, asta e dragoste?!? Ruşine cântăreţilor noştri!

Poate că încetul cu încetul tinerii din generaţia noastră îşi pierd răbdarea şi nici nu mai caută să iubească cu adevărat. Şi mai trist sunt că, de îndată ce am scris “să iubească cu adevărat”, mulţi băieţi zâmbesc grosolan gândindu-se la sex. Îmi vin în minte atâţia băieţi care au exprimat cu voce tare gândul acesta încât parcă îmi pierd speranţa de tot în umanitate. Vaii, păi dragostea care se bazează pe asta e ca beţişorul de chibrit pe care îl aprinzi şi aştepţi să se stingă.

Mă mai încălzesc şi prind curaj când mai ascult bărbaţi ca acesta:

 
Leave a comment

Posted by on October 24, 2013 in Cugetare, Eseuri, Mă inspiră, Recomandare

 

Tags: , , , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
